Gå til innhold

Finnes småprat her inne enda?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Lurte på hvor småprat er blitt av.

Det er kjempelenge siden jeg har

brukt disse sidene , og nå finner jeg ikke småprat noe sted...er det er?

I såfall hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en rangler

rangler chatten er bra den ,men den kommer nok aldri i nærheten av hva småprat var :(

Nei, det gjør den ikke, men den er jo et bra alternativ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, hvorfor ikke??

:-) Syns det er så pitteliten skrift, og alt er sort - og når noen logger på så kommer en desimeter med login-script slik at tråen i det man sier blir borte, -dessuten syns jeg alle heter noe annet der inne enn de gjør her! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en rangler

:-) Syns det er så pitteliten skrift, og alt er sort - og når noen logger på så kommer en desimeter med login-script slik at tråen i det man sier blir borte, -dessuten syns jeg alle heter noe annet der inne enn de gjør her! *s*

Ja, jo, sant nok dette med skriften, (fordi det er java?) og alt som blir med når nye kommer inn. Også det at nick er forskjellige fra her, og chatten. (Men mange er de samme da)

Men i nøden spiser fanden fluer vettø, da blir det så en logger seg inn ;-))

*bedre enn ingenting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også en rangler

Ja, jo, sant nok dette med skriften, (fordi det er java?) og alt som blir med når nye kommer inn. Også det at nick er forskjellige fra her, og chatten. (Men mange er de samme da)

Men i nøden spiser fanden fluer vettø, da blir det så en logger seg inn ;-))

*bedre enn ingenting*

Ja ,det er bedre enn ingenting. Absolutt !!! Men på småprat var vel gjennomsnittsalderen noe høyere ,og man slapp (nesten) alt det psyk.snakket .

Dessuten så var man mer sammensveist på småprat syns jeg. Men ellers så er ranglere en ok chat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,det er bedre enn ingenting. Absolutt !!! Men på småprat var vel gjennomsnittsalderen noe høyere ,og man slapp (nesten) alt det psyk.snakket .

Dessuten så var man mer sammensveist på småprat syns jeg. Men ellers så er ranglere en ok chat. :)

Jeg var ikke sammensveiset med noen på småprat, så jeg er ikke enig med deg.

At det kan bli for mye psyk-snakk på ranglere, er jeg derimot helt enig med deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en rangler

Jeg var ikke sammensveiset med noen på småprat, så jeg er ikke enig med deg.

At det kan bli for mye psyk-snakk på ranglere, er jeg derimot helt enig med deg i.

Ja, litt mye psyk-snakk, derfor er jeg der mindre og mindre. Blir litt slitsomt til tider.

Savner humoren som var på Åpen Småprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...