Gå til innhold

Hva nå da?


Gjest trallalla

Anbefalte innlegg

Gjest trallalla

Har lyst til å reise på ferie med kjæresten, men han vil ikke! Jeg vil på ferie, jeg tror forholdet vårt har godt av en uke uten foreldre som maser (vi bor hjemme begge to, er 20 år).

Hva skal jeg finne på som han kanskje vil være med på? Han liker ikke sand, varme, byer eller bading.

Men jeg vil på ferie! Vil vekk fra foreldre og svigerforeldre...

Forslag?

Jeg er desperat etter å få han vekk fra pc'en og svigermor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Har vært borti en sånn en ja... det var nyttesløst, og det jeg endte opp med var: ingen ferietur. Du kan jo mase litt til, gjerne alliere deg litt med mora hans, ellers bør du rett og slett reise med en venninne, så kan han sitte der fremfor pc'n og være misunnelig når du kommer hjem brun og fin! Da blir han ihvertfall kanskje med neste år.. eller i vinterferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trallalla

Har vært borti en sånn en ja... det var nyttesløst, og det jeg endte opp med var: ingen ferietur. Du kan jo mase litt til, gjerne alliere deg litt med mora hans, ellers bør du rett og slett reise med en venninne, så kan han sitte der fremfor pc'n og være misunnelig når du kommer hjem brun og fin! Da blir han ihvertfall kanskje med neste år.. eller i vinterferien?

Problemet er at han har blitt dratt med på så mange sydenturer med familien sin at han nå hater det. Det hjelper ikke med "se så brun jeg er" og sånt..*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trallalla

En tur til Stockholm er jo bare vidunderlig. Dere kan bo på en Bed & Breakfast og bare surre rundt der! :-))

Takk for god idé! SKal mase litt på'n jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at han har blitt dratt med på så mange sydenturer med familien sin at han nå hater det. Det hjelper ikke med "se så brun jeg er" og sånt..*sukk*

Joda, men hvis du truer med at "hvis du ikke vil så drar jeg sammen med Lise!" og gjør det! Kanskje han da vil bli med neste gang når han ser du mener alvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trallalla

Joda, men hvis du truer med at "hvis du ikke vil så drar jeg sammen med Lise!" og gjør det! Kanskje han da vil bli med neste gang når han ser du mener alvor?

Var på ferie med et vennepar i fjor jeg, og han brydde seg ikke. Jo forresten, han koste seg over at vi hadde hatt regn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...