Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om jeg har kommet til rikig forum her, men jeg prøver nå allikevel... Er det usunt å dusje rett etter at man står opp? Eller rett før man går og legger seg?

Jeg og dama har hatt flere diskusjoner angående dette, hun mener at dette ikke er bra (hun mener jeg kan bli syk, forkjøla, influensa, få lungebetennelse og alt mulig annet...) mens jeg mener at det ikke har noe å si. Hvem har rett, jeg eller henne (eller er det begge? Jeg er åpen for alt :) Er det noen som har noen synspunkter eller facts rundt dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55930-dusjing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minni_Mouse

Min mening, basert på null forskning lyder som følge;

Det du trives med er det riktige for deg! Jeg har aldri hørt om noen som blir syk hverken av å dusje rett før man legger seg, eller når man står opp. Personlig dusjer jeg bestandig om morgenen, og elsker dette! Er nesten avhengig for å våkne, men også for føle meg klar for en ny dag. Kan føye til at jeg har ens trålende helse- nesten aldri syk!

Å dusje om kvelden kan da helle rikke være farlig! eneste som er farlig er å vandre ut om vinteren med vått hår.... .

Selv elsker jeg å dusje, og dusjer gjerne både morgen, veld og ettermiddag.. :) (ikke helt sunt det da i lengden, så prøver jo å styre meg). Å stå under det rennende vannet er så avslappend eog befriende...!

Så bare kos deg du- uansett på hvilken tid av døgnet du dusjer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55930-dusjing/#findComment-233552
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...