Gå til innhold

Boka - ringenes herre


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Skal kjøpe "Ringenes Herre" til en kompis som har bursdag.. Han ønska seg den, men et finnes jo så mye forskjellig!? Jeg har ikke peiling...

Hva skal jeg kjøpe for å kjøpe det "riktige" og hvor mye koster boka? Vil helst ha en bok med en fin binding osv...

Tips pliiiis....

har søkt på nettet men ble bare mer forvirra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Ringenes herre" består av tre bøker,men stort sett selges disse innbundet som en tykk bok.

Du får den i alle fasonger og innbindinger.

Kjøper du en bok av Tolkien som heter Ringenes Herre (og inneholder alle tre bøkene), har du kjøpt riktig bok.

Her ser du en paperbackutgave av boken, både en bok med alle tre delene satt sammen, og tre enkle bøker:

http://www.tiden.no/katalog/backlist/tolkien/RingenesHerre.html

Det viktigste er å vite om han vil ha den på norsk eller engelsk. De fleste Ringenes Herre-lesere jeg kjenner, ville ikke drømme om å lese den på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...