Gå til innhold

Dyremishandling - er det mulig???


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Fikk en oppsiktsvekkende mail i dagmorres...

Det var en underskriftskampanje mot dyremishandling, noe som er bra at folk reagerer med sterk avsky mot.

Det er snakk om kattunger som blir trykket inn i firkanta flasker fra de er en ukes gamle. Derretter blir de matet med en slange og får en lite hull til do...

Gikk inn på siden det vises til i mailen og fikk sjokk rett og slett! Se på dette forferdelige her!

http://www.bonsaikitten.com/bkmethod.html

Jeg blir sint og kvalm på samme tid, tenk å leve livet klemt i en liten boks uten mulighet til bevegelse. Hva er det som foregår i hodet på mennesker som gjør sånn????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For x antall gang svever linken igjen rundt i mailer til folk og får dem til å bli nærmest hysteriske. Men, ta det helt med ro, som Jane skriver, er det bare en makaber spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Slæpp åff, det der er en spøk.

Spøk??? Men dyra er jo i glasset! Er det manipulerte bilder da???

Skulle ikke forundre meg om det ikke var en spøk.. Hvordan vet dere at det er en spøk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For x antall gang svever linken igjen rundt i mailer til folk og får dem til å bli nærmest hysteriske. Men, ta det helt med ro, som Jane skriver, er det bare en makaber spøk.

Jeg har så veldig lyst til å tro det er spøk, men hvordan kan jeg være sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så veldig lyst til å tro det er spøk, men hvordan kan jeg være sikker?

Du skriver: "men hvordan kan jeg være sikker?"

Ved å bruke det organet du har mellom ørene!

Les teksten da!

ps: Tror du på julenissen også? Hvordan kan du være sikker på at han ikke finnes? :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spøk??? Men dyra er jo i glasset! Er det manipulerte bilder da???

Skulle ikke forundre meg om det ikke var en spøk.. Hvordan vet dere at det er en spøk??

De bildene har versert rundt på nettet lenge - at det bare er tull har jeg lest flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en spøk, igangsatt av noen kvisete unggutter i USA for en evighet siden og likeledes avslørt for en evighet siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "men hvordan kan jeg være sikker?"

Ved å bruke det organet du har mellom ørene!

Les teksten da!

ps: Tror du på julenissen også? Hvordan kan du være sikker på at han ikke finnes? :-)

Med vennlig hilsen

Må innrømme at jeg ikke har gått inn på linkene for det gjorde jeg for lenge siden og likte ikke hva jeg så. Men hva står i teksten? Når det gjelder menneskers fantasi til å gjøre jævelskap, må jeg nok innrømme at jeg ikke har så stor tro på at der finnes begrensninger, og dermed kan jeg godt finne på å tro på disse ondskapsfulle bildene...

Nissen skulle jeg ønske jeg trodde på (og av og til en god Gud også) men det gjør jeg altså ikke. (siden du spurte).

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...