Gå til innhold

selvbruningskrem og hender


justagirl

Anbefalte innlegg

hei..

har prøvd piz buin mousse (dn nye) og er kjempefornøyd, bare et problem og det er at skillet mellom underarmen og hendene blir veldig synlig..(unngår å ta på hendene siden jeg har hørt at man ikke skal det..)..noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Den opprinnelige m&m

Ta veldig lite på underarmen og la det bli tynnere og tynnere lag ned mot hånda, ta evt. litt på med bomulle eller papir på oversiden av hendene. Det er håndflaten og fingre som er det store problemet med selvbruningskremer, de blir gule og stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Hei!

Jeg selvbruner alltid hendene også jeg, når jeg først bruker selvbruningskrem! Det ser jo absloutt ikke naturlig ut med bleke hender og brune armer!

Det jeg gjør er at jeg passer på at jeg har svært lite selvbruningskrem på innsiden og utsiden av håndleddet, som jeg samtidig gnir godt ut mot hendene. Så vasker jeg hendene på innsiden, for å fjerne selvbruningskrem fra applikasjonen på armene.

Deretter tar jeg litt tykk bodylotion på hendene, og tar litt lys-medium(IKKE mørk, da blir fingrene lett oransje)selvbruningskrem (lettest med lotion), og evnt. blander ut med litt bodylotion. så bruker jeg fingertuppene til å ta en liten mengde av blandingen å fordele på hver finger av en hånd(jobb med en og en hånd av gangen).

Så smørere jeg blandingen godt ut på fingrene, før jeg tar en "klæsj" på selve hånden og smører godt ut. Etter dette skrubber jeg forsiktig fingrene med en neglebørst, før jeg gjentar det samme på neste hånd!

Etter siste hånd er klar, smører jeg alle fingrene(spesiellt de "ruglete" områdene) inn med bodylotion, for å jevne ut selvbruningskremen ordentlig, og for å hindre stygg farge! du kan også smøre inn knokene, de kan bli ujevne!

Dette høres kanskje vanskelig ut, men etter litt øvelse gjør du det på 5 min, og resultat blir kjempefint og naturlig!:)

Se også http://www.sunless.com

Der har de mange tips og ulike metoder for hvordan man gjør hendene!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...