Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!:o)

Vi kan jo ikke ha noe av at Poetica'n blir forvirra!

Slett i vei, du!*s* Ev'rydeien, asså.

*sjekker mail*

*diiiiger klem*

:o)

Sånn; bort med'n. Det er ikke så lett å ha mer enn en tanke i hodet på en gang, vettu... Det blir som å tygge tyggis og kjøre heis, fryktelig vanskelig!

:o))

Lurer på når regnet skal gi seg, jeg... Får ikke tørka klesvasken på denne måten... Kan du be det stoppe, du som kan fikse alt? På forhånd tusen takk, jeg ønsker meg sånn lett overskyet vær.

Har du kommet deg etter partyet i går? :o)

Forresten vi tar det vel heller på mailen.

*klæmma*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55960-chloe/#findComment-231016
Del på andre sider

Sånn; bort med'n. Det er ikke så lett å ha mer enn en tanke i hodet på en gang, vettu... Det blir som å tygge tyggis og kjøre heis, fryktelig vanskelig!

:o))

Lurer på når regnet skal gi seg, jeg... Får ikke tørka klesvasken på denne måten... Kan du be det stoppe, du som kan fikse alt? På forhånd tusen takk, jeg ønsker meg sånn lett overskyet vær.

Har du kommet deg etter partyet i går? :o)

Forresten vi tar det vel heller på mailen.

*klæmma*

Partyrapport er levert!

Signed, sealed, delivered.

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55960-chloe/#findComment-232183
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...