Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går bra:-)

De kom hjem halv ett i natt. Da hadde de observert henne så lenge som de mente det var nødvendig.

En annen sak er at F har opplyst feil medisin til dem, så jeg måtte ta en telefon opp på barneklinikken før jeg kubbet i natt.

Skrevet

De kom hjem halv ett i natt. Da hadde de observert henne så lenge som de mente det var nødvendig.

En annen sak er at F har opplyst feil medisin til dem, så jeg måtte ta en telefon opp på barneklinikken før jeg kubbet i natt.

Bra. :-)

Skrevet

Å nei - hva er det som har skjedd?? Det går uansett bedre, skjønner jeg.

Skrevet

Ja hva i alle dager har skjedd?? Du sa ingenting til meg idag!!!

Skrevet

Å nei - hva er det som har skjedd?? Det går uansett bedre, skjønner jeg.

Hun spiste litt blodtrykksenkende medisin i går, men det går bra nå.

Skrevet

Ja hva i alle dager har skjedd?? Du sa ingenting til meg idag!!!

Skrevet

Gisp, så ekkelt. Hva skjedde med henne da? Og hvem sin medisin var det? Jeg forstår godt hvis det er din, for du må jo få høyt blodtrykk når du blir ignorert her på dol, selv om det på en måte har løst seg litt nå........

Skrevet

Gisp, så ekkelt. Hva skjedde med henne da? Og hvem sin medisin var det? Jeg forstår godt hvis det er din, for du må jo få høyt blodtrykk når du blir ignorert her på dol, selv om det på en måte har løst seg litt nå........

Min bror sin medisin. Ingenting skjedde, men hun fikk brekkmiddel og kull for å spy opp igjen medisinen. Så ble hun observert i 6 timer på barneklinikken.

Skrevet

Min bror sin medisin. Ingenting skjedde, men hun fikk brekkmiddel og kull for å spy opp igjen medisinen. Så ble hun observert i 6 timer på barneklinikken.

Uff da!

Skrevet

Skummelt!

Men over til noe helt annet. HVA gjør du på?

Skrevet

Skummelt!

Men over til noe helt annet. HVA gjør du på?

Det har vel fremgått på msn i ukesvis nå, hva jeg gjør på.

Skrevet

Uff da!

Ja, det er fort gjort. Noen ganger skulle man hatt øyne i nakken også.

Skrevet

Det har vel fremgått på msn i ukesvis nå, hva jeg gjør på.

Uff, dumt spørsmål, ja.

Vi snakkes i morgen. Nå må jeg også onanere litt!

Skrevet

Ja, det er fort gjort. Noen ganger skulle man hatt øyne i nakken også.

Uff ja, men flott at det gikk bra da. Mine unger var/er rolige. Akkurat som som sin mor :-)

Skrevet

Uff, dumt spørsmål, ja.

Vi snakkes i morgen. Nå må jeg også onanere litt!

Ikke slit deg helt ut da.

Skrevet

Uff ja, men flott at det gikk bra da. Mine unger var/er rolige. Akkurat som som sin mor :-)

Jeg har en av hvert slag. En som liker å sitte i ro og pussle og se i bøker og en som henger i gardinene og har tenna i tapeten.

Skrevet

Jeg har en av hvert slag. En som liker å sitte i ro og pussle og se i bøker og en som henger i gardinene og har tenna i tapeten.

Hehe. Den sistnevnte ligner nok sin mor:-)

Skrevet

Hehe. Den sistnevnte ligner nok sin mor:-)

*Rødme*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...