Gå til innhold

til kamp mot cellulittene


Gjest martha

Anbefalte innlegg

Gjest martha

Jeg har antydning til cellulitter på innsiden av lårene og rumpa. Er slank (165,50 kg), jogger regelmessig, spiser middels sunt.

Har begynt å bruke en vante fra BodyShop i et hardt stoff som jeg skrubber med på rumpa, i tillegg til å massere (kna:)) hardt der hver kveld.

Er det noen andre tips vi kan dele med hverandre her kanskje?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest huffsa

*s* - så sånn ut, men du skjønte sikkert at hn var 165 høy og veide 50 kilo? :)=

nei, men jeg skjønte at ho ikke var 16,5 kilo. så jeg er da ikke helt cellulitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok bare gi opp kampen. Til og med supermodellen Jerry Hall har fult av celulitter. Og hun bor jo i Amerika og er styrtrik og burde ha alle forutsetninger for å kunne få de vekk. Så her er det nok ikke noe håp, nei!!

Men du får trøste deg med at du ligner på en supermodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...