Gå til innhold

Rask avkastning på penger


Gjest trenger penger

Anbefalte innlegg

Gjest trenger penger

Jeg har 25 000,-

Trenger 50 000,- for å få økonomien min på rett kjøl.

Er det noen der ute som har forslag som kan føre til god avkastning på pengene ganske kjapt, f.eks i løpet av en mdn. ?

Vet jeg er optimistisk nå, men prøver likevel, da jeg er i skikkelig beit grunnet manglende fremtidig inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest punkyB

Det mest lønnsomme er å ta båten til Køben - poffe innom Christiania og kjøper hasj for pengene - poffer hjem igjenmed båten og selger det.

Ellers kan du ringe Nagell Eriksen og spørre om han har noen innside tips på aksjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende KAN!!! medføre 100% avkastning i løpet av en måned (children, do not do this at home..):

Dra til utlandet, kjøp narkotika/sprit/tobakk/kjkøtt, smugle med hjem, selge her..

Kjøp et parti klær, selv videre til dobbel pris...

Spill Lotto, tipping, veddeløp, flaks osv for pengene.

Kjøp en spenstig aksje.

Lån ut til ågerrente til en som er enda mer i beit for penger enn deg.

Kanskje unødvndig å si, men for sikkerhets skyld: Du kan også tape deler av eller alle pengene dine, og det er antakelig mer sannsynlig enn at du klarer å doble dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Følgende KAN!!! medføre 100% avkastning i løpet av en måned (children, do not do this at home..):

Dra til utlandet, kjøp narkotika/sprit/tobakk/kjkøtt, smugle med hjem, selge her..

Kjøp et parti klær, selv videre til dobbel pris...

Spill Lotto, tipping, veddeløp, flaks osv for pengene.

Kjøp en spenstig aksje.

Lån ut til ågerrente til en som er enda mer i beit for penger enn deg.

Kanskje unødvndig å si, men for sikkerhets skyld: Du kan også tape deler av eller alle pengene dine, og det er antakelig mer sannsynlig enn at du klarer å doble dem.

Er du meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du meg ?

To sjeler- en tanke.

La oss prøve igjen: Hva tenker jeg på nå, hva har du på deg og hvilken stilling står du i? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To sjeler- en tanke.

La oss prøve igjen: Hva tenker jeg på nå, hva har du på deg og hvilken stilling står du i? ;-)

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...