Gå til innhold

Fine bikinier!!!:)


Tanya1365380060

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Var en tur innom H&M for å kjøpe noen småting , men endte opp med å kjøpe 3 bikinier istedet! Det er jo SÅ mange flotte bikinier i år!!:) (og så billige at det nesten er latterlig er de og..:)

Hvis dere ikke har vært på H&M på bikinijakt enda, så anbefales det på det sterkeste!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Jeg har sett plakatene på togstasjonen, men jeg har ikke lagt merke til bikinien...

Nei, forventet meg vel ikke noe annet...dere menn altså...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, forventet meg vel ikke noe annet...dere menn altså...;)

Men det sier litt om hvor lite relevant det er hvordan bikinien du har på deg ser ut, det er trossalt ikke den vi ser på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Men det sier litt om hvor lite relevant det er hvordan bikinien du har på deg ser ut, det er trossalt ikke den vi ser på :)

Du har et poeng der...men det er ikke sagt at man alltid kjøper bikinier for å "tilfredstille" gutta. Jeg bryr meg faktisk mindre om det, men mer om å glede meg selv ved å føle at jeg har kjøpt noe JEG liker...om gutta liker/ser det eller ikke er faktisk ikke så relevant i mine øyne, tro det eller ei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har et poeng der...men det er ikke sagt at man alltid kjøper bikinier for å "tilfredstille" gutta. Jeg bryr meg faktisk mindre om det, men mer om å glede meg selv ved å føle at jeg har kjøpt noe JEG liker...om gutta liker/ser det eller ikke er faktisk ikke så relevant i mine øyne, tro det eller ei:)

Jeg tror deg. Det viktigste er trossalt at gutta får ståtiss av å gå på stranda, og det får de.

De er noen neandertalere av noen homo sapiens, disse mannfolka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror deg. Det viktigste er trossalt at gutta får ståtiss av å gå på stranda, og det får de.

De er noen neandertalere av noen homo sapiens, disse mannfolka!

Ståtiss = homo, pedo eller noe i den leia.

Det heter ståpikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståtiss = homo, pedo eller noe i den leia.

Det heter ståpikk.

100% enig med deg jacob !

Og du SDD bør skjerpe ordbruken din kraftig, bare så du vet det !!!!!!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståtiss = homo, pedo eller noe i den leia.

Det heter ståpikk.

Ståpikk er så vulgært, og jeg er veldig fin på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% enig med deg jacob !

Og du SDD bør skjerpe ordbruken din kraftig, bare så du vet det !!!!!!!

Mvh

Ståkukk, er det godkjent?

Jeg er litt fin på det jeg, vet dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg tror deg. Det viktigste er trossalt at gutta får ståtiss av å gå på stranda, og det får de.

De er noen neandertalere av noen homo sapiens, disse mannfolka!

der sa du det...men dere er jo så sjarmerende da, selv om dere er aldri så mye neandertalere med en ståtiss som buler merkbart, der dere løper rundt å gjør forsøk på flørting til alle med pupper og lår ...ååå, ikke rart vi faller som fluer av noe sånt nei.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der sa du det...men dere er jo så sjarmerende da, selv om dere er aldri så mye neandertalere med en ståtiss som buler merkbart, der dere løper rundt å gjør forsøk på flørting til alle med pupper og lår ...ååå, ikke rart vi faller som fluer av noe sånt nei.....;)

Egentlig kan man lure på hvem det sier mest om: - Vi som får ståPIKK (fornøyde, gutter?) av å se på dere, eller dere som faktisk faller for oss der vi løper rundt med siklet hengende nedover haka, og med en 30 cm lang greie som stikker fram rett over shortsen..

Ikke aner jeg hvem det sier mest om :)

Nå må det sies at jeg er dannet, og flyr ikke rundt med ståpikk på stranda! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ståkukk, er det godkjent?

Jeg er litt fin på det jeg, vet dere :)

Nei, nei, nei ! *rister oppgitt på hodet*

Ikkje ståkukk, men ståkuk er ok, sjøl om ståpikk er bedre !

PS! Det _SKAL_ være litt vulgært selvfølgelig, det er jo ikkje akkurat noe bedehus greier det der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Egentlig kan man lure på hvem det sier mest om: - Vi som får ståPIKK (fornøyde, gutter?) av å se på dere, eller dere som faktisk faller for oss der vi løper rundt med siklet hengende nedover haka, og med en 30 cm lang greie som stikker fram rett over shortsen..

Ikke aner jeg hvem det sier mest om :)

Nå må det sies at jeg er dannet, og flyr ikke rundt med ståpikk på stranda! :)

Det gikk deg kanskje et hus forbi at innlegget var ironisk ment...?;)

Men må jo innrømme at uansett hvor mye dere oppfører dere på den måten, så er flesteparten av dere allikevel "sjarmerende"på deres helt spesielle måte..;) Deres til tider klønete måte å oppføre dere på, vekker vel et slags beskytterinstinkt hos oss...?men bulen i buksen og siklet på haken kan dere godt spare oss for...:)

Godnatt lillegutt ,nå går undertegnede å legger seg med et smil.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest itsibitsitinywinyyellowpolkadottbikini

Pøh, bikinier? Det er ikke det at jeg ikke er fin i bikini, har bare ikke lyst å bruke det akkurat i år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei ! *rister oppgitt på hodet*

Ikkje ståkukk, men ståkuk er ok, sjøl om ståpikk er bedre !

PS! Det _SKAL_ være litt vulgært selvfølgelig, det er jo ikkje akkurat noe bedehus greier det der !

Nei, du sier noe.

Man kan like gjerne gi jernet, og kalle en spade for en spade.

Selv om det er noe sånn halvinterne greier det der, og her går det stort sett i ståtiss...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk deg kanskje et hus forbi at innlegget var ironisk ment...?;)

Men må jo innrømme at uansett hvor mye dere oppfører dere på den måten, så er flesteparten av dere allikevel "sjarmerende"på deres helt spesielle måte..;) Deres til tider klønete måte å oppføre dere på, vekker vel et slags beskytterinstinkt hos oss...?men bulen i buksen og siklet på haken kan dere godt spare oss for...:)

Godnatt lillegutt ,nå går undertegnede å legger seg med et smil.

Klem

Det gikk tydligvis deg litt hus forbi at jeg ikke har vært videre seriøs over her, jeg heller :)

Sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valeria

Pøh, bikinier? Det er ikke det at jeg ikke er fin i bikini, har bare ikke lyst å bruke det akkurat i år....

Har slankekuren gått til helvete, eller er du bare generelt gretten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest itsibitsitinywinyyellowpolkadottbikini

Har slankekuren gått til helvete, eller er du bare generelt gretten?

Jeg er ikke generelt gretten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...