Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Jan Eggum konsert går dere, men ikke faen om dere stikker på De La Soul. Det er noe galt et sted.

Skrevet

Det stemmer, bortsett fra at jeg aldri har vært på en Jan Eggum-konsert.

Skrevet

Jeg tror billettene du sendte må ha kommet bort i posten.

Skrevet

Jeg tror billettene du sendte må ha kommet bort i posten.

Har du kommet deg inn på DOL igjen nå da, tullhøna? :-)

Skrevet

Har du kommet deg inn på DOL igjen nå da, tullhøna? :-)

Ja. Kult hva...?

Har du sett hvor lekker hjemmesiden min har blitt? Med bilde av forskeren og greier.

Skrevet

Ja. Kult hva...?

Har du sett hvor lekker hjemmesiden min har blitt? Med bilde av forskeren og greier.

Ummm forskere..

Sleng hit linken din. Jeg hadde den i favoritter, men den ble slettet ved et mistak. Nå skal jeg passe bedre på den :-)

Skrevet

Ummm forskere..

Sleng hit linken din. Jeg hadde den i favoritter, men den ble slettet ved et mistak. Nå skal jeg passe bedre på den :-)

Du kan tro det. Hiv deg inn på msn.

Skrevet

Mail: [email protected]

Jeg dør av nysgjerrighet.

Husk å fortelle meg hvor vakre barn jeg har. De påstår at jeg ikke er objektiv, skjønner du.

Skrevet

Husk å fortelle meg hvor vakre barn jeg har. De påstår at jeg ikke er objektiv, skjønner du.

En krysning mellom deg og en forsker må bli et bra resultat :-)

Skrevet

En krysning mellom deg og en forsker må bli et bra resultat :-)

Så sant, så sant.

Du faller vel ikke for fristelsen til å stille ut verken deg selv eller avkommet.....?

Skrevet

Så sant, så sant.

Du faller vel ikke for fristelsen til å stille ut verken deg selv eller avkommet.....?

Jeg faller ikke så lett for fristelser:-)

Skrevet

Ja, og nettopp derfor holder du deg slank...!

Men jeg har jo sluttet å gi etter for fristelser jeg også da.... hm... Jaja, der hadde jeg noe å reflektere over i natt.

Skrevet

Fant du forresten bildet av Lions yngste?

Skrevet

Ja, og nettopp derfor holder du deg slank...!

Men jeg har jo sluttet å gi etter for fristelser jeg også da.... hm... Jaja, der hadde jeg noe å reflektere over i natt.

Nå er hjemmesiden din vel forvart i favoritter, og jeg har rukket å ta en rask titt (den skal granskes med lupe senere)

Ungene dine ER så søte. Stol på det jeg sier, jeg pleier ikke å skryte så veldig av andre..:-)

Forskeren din er tagbar +++

Skrevet

Fant du forresten bildet av Lions yngste?

Ja, jeg fant faktisk ut at det måtte være Lionns avkom. Gossegoss, den også. Jeg tror hun ligner på sin mor.

Skrevet

Ja, jeg fant faktisk ut at det måtte være Lionns avkom. Gossegoss, den også. Jeg tror hun ligner på sin mor.

10 poeng. Går du videre?

Skrevet

10 poeng. Går du videre?

Er det nå det er "vinn eller forsvinn"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...