Gå til innhold

Manpower


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hvis man er registrert hos Manpower et sted, kan Manpower i andre byer få tilgang til profilen min hvis de vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest malun

Jeg "byttet over" fra Manpower ett sted i landet til ett helt annet, og det var uten nytt registreringsintervju, så jeg antar det er mulig. Nå er riktignok dette fem-seks år siden, men akkurat slikt forandrer seg vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle jeg anta, ja. De sitter neppe på en egen database på hvert av alle de kontorene de har i Norge. Jeg antar at lønnssystemet deres kjøres sentralt, ikke hver for seg på hvert lille kontor. Da må de altså ha et felles datasystem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

De har felles datasystem, slik at alle dine opplysninger ligger tilgjengelig for alle avdelingskontorene. Det kan imidlertid hende, ved skifte av by/avdelingskontor, at de som skal skaffe jobb til deg vil ta deg inn på en kort samtale, for å få et inntrykk av deg uavhengig av det som allerede står i mappen din. For å treffe best mulig med kombinasjonen vikar/kunde, er det jo viktig å vite hva man sender ut. Det er altså en form for kvalitetssikring til gode for både vikar og kunde.

Alle opplysninger i papirform blir også vanligvis oversendt, f.eks. attester og vitnemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...