Gå til innhold

strand..sjalu?..hjelp!


Gjest normann 24

Anbefalte innlegg

Gjest normann 24

Jeg har lyst til å overraske kona mi med en fin tur. Kunne tenke meg å dra til Florida, men kona mi blir litt sjalu på strender hvor det er mye fint å "se på", og jeg lurte på om Florida er et dårlig valg for oss da? Eller er det ikke så mye mer babes hun kan innbile seg(?) at jeg ser på der? Fort Lauderdale/Miami området var det jeg tenkte på. Nå trenger jeg ikke komentarer på at kona mi er litt sær, men bare en liten omtale om hvordan strendene osv der borte er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom hun er så sjalu vil hun vel kanskje finne noen å bli sjalue på på en hvilken som helst strand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest normann 24

Ettersom hun er så sjalu vil hun vel kanskje finne noen å bli sjalue på på en hvilken som helst strand?

Nei, går bra på norske vanlige i grunn, men er det ikke mange silikon berter osv i Florida da? Blir litt annerledes det da enn halvfeite kvapsete norke kjerringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, går bra på norske vanlige i grunn, men er det ikke mange silikon berter osv i Florida da? Blir litt annerledes det da enn halvfeite kvapsete norke kjerringer ;)

Det er nok ikke så mye pent å se på stranda der nede nei c";).

Har flere kjente som har vært der, og tenkt før de dro at der skulle de neimen ikke gå på stranda i bikini/badedrakt nei (sett altfor mye filmer).

Men tenk den maten de lever på da, der var de fleste fra 100 kilo og oppover gitt C";).

Så de fleste blir nok lurt av det vi ser på tv og film gitt*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der du har lyst til å reise. Det er 20 år siden, men det var ikke så veldig mye lekkert å se der. Det er mange ganger mer lekkert å se på de norske strendene, de norske jentene er jo noe av det vakreste som finnes i verden, mener nå jeg da:-))

Amerikanerne er jo kjent for å være overvektige og i Miami området er ikke noe unntak.

Men når jenta di blir sjalu av så lite så har hun ett aldri så lite problem, vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelurven

Det kryr av all slags folk, uansett strender du drar på. Fokuser veldig på kona di da, og drei hodet vekk når silikonpuppene strutter forbi:-)

Gi henne masse oppmerksomhet, og la henne boltre seg med visakortet! Kjøp ny kjole, sko, smykker etc.Stikk ut å spis middag på en restaurant som får pengeboka di til å vri seg , å si til henne hvor vakker hun er, fordi du elsker henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Det kryr av all slags folk, uansett strender du drar på. Fokuser veldig på kona di da, og drei hodet vekk når silikonpuppene strutter forbi:-)

Gi henne masse oppmerksomhet, og la henne boltre seg med visakortet! Kjøp ny kjole, sko, smykker etc.Stikk ut å spis middag på en restaurant som får pengeboka di til å vri seg , å si til henne hvor vakker hun er, fordi du elsker henne.

"la henne boltre seg med visakortet" !! Kva slags verden lever du i...?

Ellers var råda dine gode, dei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

"la henne boltre seg med visakortet" !! Kva slags verden lever du i...?

Ellers var råda dine gode, dei ;-)

Ferie ER ferie!! Det innkluderer å komme hjem med kofferten merket "heavy"! :-) Bare synd jeg måtte bruke mitt eget kort!

Men, så er også jeg av den sorten som kan finne på å låne penger, for å dra på ferie.

Synes du ikke det er stas å handle klær og sko ingen andre her hjemme har maken til? Selv ble jeg grepet av en fornuftig sønn, som avviklet et skokjøp til 1700.- Men fy faen så dritlekre de var!!

Ja, jeg var ivrig tilhenger av Dynastiet i sin tid*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Ferie ER ferie!! Det innkluderer å komme hjem med kofferten merket "heavy"! :-) Bare synd jeg måtte bruke mitt eget kort!

Men, så er også jeg av den sorten som kan finne på å låne penger, for å dra på ferie.

Synes du ikke det er stas å handle klær og sko ingen andre her hjemme har maken til? Selv ble jeg grepet av en fornuftig sønn, som avviklet et skokjøp til 1700.- Men fy faen så dritlekre de var!!

Ja, jeg var ivrig tilhenger av Dynastiet i sin tid*s*

Bruke pengar er eg ein entusiastisk tilhengar av, men det er ikkje noko mannen min let meg få lov til. Det bestemmer eg sjølv, nemleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wiggolo

Var i Ft. Lauderdale sommeren 1998 (jeg er jente), og til min store glede ;o) var det heller få berter på strendene!!! Heller flere på blades rundtomkring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...