Gå til innhold

Glemte penger i minibanken...


Gjest Hva skjer da?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva skjer da?

Hei!

Fikk en lite stressete kompis på telefonen med spørsmålet "Visst man glemmer penger i minibanken - hva skjer da?" Noen som vet? Blir de stående der til nestemann kommer og tar de med seg, eller går de inn igjen?

Har aldri tenkt tanken engang - er nok litt for glad i penger til bare å løpe fra de. I allfall når det er snakk om 2000,- kroner!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hva kan kan gjøre

Kompisen din kan ta kontakt med banken i morgen og forklare tabben. De har nemlig overvåkingskamera i minibankene, så det kan være en mulighet å finne ut hvem neste heldige kunde var. I alle fall hvis han var så "smart" at han også brukte sitt minibankkort og satte spor etter seg på den måten også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Kompisen din kan ta kontakt med banken i morgen og forklare tabben. De har nemlig overvåkingskamera i minibankene, så det kan være en mulighet å finne ut hvem neste heldige kunde var. I alle fall hvis han var så "smart" at han også brukte sitt minibankkort og satte spor etter seg på den måten også!

Er dette seriøst? Hva skulle nestemann gjort, kastet pengene??

Hadde noen ringt og sagt at jeg har _stjålet_ penger som lå igjen i minibanken hadde jeg begynt å le altså. Også sagt at jeg bare ville ta vare på de for idioten som glemte de :D

Glemme penger i minibank.. *humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva kan kan gjøre

Kompisen din kan ta kontakt med banken i morgen og forklare tabben. De har nemlig overvåkingskamera i minibankene, så det kan være en mulighet å finne ut hvem neste heldige kunde var. I alle fall hvis han var så "smart" at han også brukte sitt minibankkort og satte spor etter seg på den måten også!

Du har et poeng der, men min ene hjernecelle sov desverre til etter at jeg hadde postet innlegget.

Selvfølgelig har nestemann tatt pengene med seg, er denne rotekoppen heldig så leveres de i banken i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen din kan ta kontakt med banken i morgen og forklare tabben. De har nemlig overvåkingskamera i minibankene, så det kan være en mulighet å finne ut hvem neste heldige kunde var. I alle fall hvis han var så "smart" at han også brukte sitt minibankkort og satte spor etter seg på den måten også!

Hvorfor skulle nestemann bruke sitt eget kort hvis det lå 2000,- i minibanken? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pengene går inn igjen i minibanken dersom de ikke tas ut innen ganske kort tid. Hvis kameraten din er heldig var det ingen rett bak han - hvis ikke er det nok en som er 2.000 kroner rikere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det var moro

Å, var det kompisen din sine penger? ;o)

De blir nok knabbet av nestemann på plass ja!!

Jeg fant 1200 kr i minibanken en fredag kveld kl 01....

Skulle ta ut de siste 200 kronene mine. Men droppa jo det....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har nestemann fått seg en gledelig overraskelse, tipper jeg ! Eller en tilfeldig forbipasserende, som kaster et blikk opp og ser seddelbunken stikke ut.

Fy faen, så surt for kompisen din. Og hva i alle dager fikk ham til åGLEMME de to tusen kronene han var i ferd med å ta ut !????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Kompisen din kan ta kontakt med banken i morgen og forklare tabben. De har nemlig overvåkingskamera i minibankene, så det kan være en mulighet å finne ut hvem neste heldige kunde var. I alle fall hvis han var så "smart" at han også brukte sitt minibankkort og satte spor etter seg på den måten også!

Finders keep!

Hadde jeg kommet i en minibank hvor det lå penger hadde jeg selvfølgelig tatt dem! Når man er så distre at man klarer å ta ut penger uten å ta med seg pengene så er det ikke synd på vedkommende! Rett og slett!

Det blir ikke tyveri da.. selv om man bruker sitt eget kort etterpå, men det trengte ikke nestemann sikekrt for det lå penger der fra før,... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kløna

Hvis ikke noen var umiddelbart etterpå og tok pengene, forsvant de inn i minibanken igjen. Jeg opplevde faktisk nesten det en gang da jeg plundret med noe i veska, mistet noen papirer på bakken og div en gang jeg tok ut penger. Plutselig begynte minibanken å dra inn pengene mine igjen. Jeg rakk heldigvis å snappe dem til meg før de forsvant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Z@pvir

Alt går an når en er stressa...

Jeg har tendens til å glemme å få med meg penger jeg har bedt om kontant i dagligvarekassa. Stresser med å få pakka ned varene, og plutselig sier mennesket bak der ' her er pengene dine'! Det hadde jeg glemt...

Går nesten ut ifra at noen ganger har en eller annen med vilje latt være å si ifra og puttet pengene i egen lomme.

En gang kom jeg på det etter at jeg kom hjem. Siden det var 500 kr ringte jeg til butikken. Måtte vente til de hadde gjort opp kassa. Og riktignok var det 500 for mye der. Så jeg fikk dem. Men hadde ekspeditøren puttet dem i egen lomme isteden, hadde jeg ikke hatt noe jeg skulle sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort det samme, og det var en bil bak meg (drive-in-minibank), jeg ringte da til banken, og han bak har ikke rukket å ta de, -dessuten hadde han blitt filmet, sa de. De satte 200 inn på kontoen min igjen, ikke store summen, men jeg trengte dem jo!

Ja, og spør meg ikke hvordan det er mulig å glemme dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...