Gå til innhold

I finere selskap


edda1

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at kvinner i "finere selskap" ikke bærer klokke på armen. Er det ikke dannet ??? Så på bilder fra prinsessebryluppet, og ingen armbåndsur var og se. Hvorfor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal de med klokke? De har ikke noe jobb de skal passe, og har de barn så har de betalt Nanny. Sånn er det å værra rik serru :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er helt i orden å gå med klokke til "finere selskap" også. Faktisk så tilsier moten nå at klokker skal være et smykke, helst skal man ha flere for å matche ethvert antrekk. :-)

Det er vel ikke uten grunn at det selges klokker av rent gull eller andre edle og dyre metaller, som er pyntet med edelstener, til flerfoldige titusener av kroner. De er ikke beregnet til kun hverdagsbruk!:-)

Hvorfor akkurat de kongelige ikke har klokke, vet jeg ikke. Men kanskje fordi de har en stab av andre til å passe tiden for seg, og for at de selv ikke skal bli fristet til å gløtte på klokka når de kjeder seg *he-he* Det anses jo som uhøflig å smygtitte på klokka, da det kan tolkes som "jeg kjeder meg, er vi ikke ferdige snart ?"

En teori fra meg, bare, det siste der, altså :-) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...