Gå til innhold

Astmabarn" på ferie til syden!

Anbefalte innlegg

Gjest Dyslektikeren

Treåringen skal være med tilTyrkia i høst. Det siste halvåret mener vi at medisineringen er blitt riktig. Hadde en innleggelse for fjorten dager siden. Som mor tenkte jeg at dette skal jo ikke skje nå, nå skal han jo være bra. Følte at jeg fornektet hele situasjonen til å begynne med. Uvirkelig. Han står nå fast på ventolin og flutide. Har også atrovent som jeg gir ved behov. Har ringt reseselskapet som beroliget meg med at han, med reiseforsikring, ville få den beste hjelpen om han skulle bli dårlig der nede.

Så endelig spørsmålene: Må man ha med legeattest for å bringe med seg disse medisinene? Det siste spørsmålet mitt i kveld blir om vi kan bringe med paracet som om vi er på ferie i Norge?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56136-astmabarn-p%C3%A5-ferie-til-syden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege

Dyslektikeren.

Når han er godt innstilt på astmamedisinene sine, vil sikkert en slik ferietur være bra for dere alle.

Ta med kopi av reseptene i tilfelle noen forespør om medbrakte medisiner. Paracet er ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...