Gå til innhold

Brunfarge har mye å si gett! (Temptation Island)


flisa

Anbefalte innlegg

Jaaaaaaaada, -jeg så på "etter-episoden" i går, - halvt år etter,- de var vinterbleke og ikke så spreke lenger gitt! Noen fulle av anger, noen nærmest ødelagt, -andre igjen styrket.

Jaja, det var det....men Lennart er et svin, og nå så han ut som et også! *s*

Om jeg har fordommer? Laaaaangt i fra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 5barnsmor

Du....

Hvordan gikk det egentlig med de parene? Jeg så ikke programmet. Han Lennart , ærkjente han noe for Lea eller????

*nyskjerrig jeg?????*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du....

Hvordan gikk det egentlig med de parene? Jeg så ikke programmet. Han Lennart , ærkjente han noe for Lea eller????

*nyskjerrig jeg?????*

Lennart fortalte alt til Thea på flyet hjem, og angret for å ha fortalt detaljer, -hun flyttet ut tingene sine mens han var på jobb. De hilser ikke på hverandre. Han går nå og gruer seg for at hans nye kjæreste skal tro ille om han når Programmet blir vist på tv.....LOL

Sara og Geir resite til Las Vegas og giftet seg. Hun fant ut at hun var sjalu på denne "sibylla" - husker ikke hva hun het. Men for Geir var det bare Sara. Denne "sibylla" ble intervjuet, og hun trodde kanskje hun fortsatt var forelsket i Geir....

Kenneth og Annette kom styrket ut, og fortsetter som før...

Jack og Camilla (?) holdt på å spise opp hverandre, Han fridde med ringer og greier rett etter de hadde møtt hverandre igjen på sending. Romantiske lapper i sanden etc.

Så 3 av 4 er jo bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Lennart bare forsterket inntrykket man hadde om at han er totalt blåst og en skikkelig vinglep***. Men selv tror han vel at han er guds gave til kvinnene.

Han svenske duden vriker jo også like blåst - men dama hans er jo likedan så da passer de jo bra sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Lennart fortalte alt til Thea på flyet hjem, og angret for å ha fortalt detaljer, -hun flyttet ut tingene sine mens han var på jobb. De hilser ikke på hverandre. Han går nå og gruer seg for at hans nye kjæreste skal tro ille om han når Programmet blir vist på tv.....LOL

Sara og Geir resite til Las Vegas og giftet seg. Hun fant ut at hun var sjalu på denne "sibylla" - husker ikke hva hun het. Men for Geir var det bare Sara. Denne "sibylla" ble intervjuet, og hun trodde kanskje hun fortsatt var forelsket i Geir....

Kenneth og Annette kom styrket ut, og fortsetter som før...

Jack og Camilla (?) holdt på å spise opp hverandre, Han fridde med ringer og greier rett etter de hadde møtt hverandre igjen på sending. Romantiske lapper i sanden etc.

Så 3 av 4 er jo bra! :-)

ja,ja....det var det...

Jeg hadde aldri giddet å være med på noe slikt....utsette seg selv for fristelse når man har det bra der man er? Fatter ikke logikken, men det er nå meg da....

*susser og klemmer min mann*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,ja....det var det...

Jeg hadde aldri giddet å være med på noe slikt....utsette seg selv for fristelse når man har det bra der man er? Fatter ikke logikken, men det er nå meg da....

*susser og klemmer min mann*

Jeg skjønner nå ikke hvordan det er mulig å bli så totalt ulykkelig og desperat etter 12 dager heller jeg da! *s*

12 ÅR, hadde jeg kunnet tro på...:-)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelurven

Brunfargen har endel å si ja! Selv om jeg ikke er med i noen realitygreier, føler jeg meg bedre som brun og fager, enn bleikfeit:-) Verden vil bedras!

Tror jeg må unne meg en tur til varmere strøk hvert år.

Men rynkene, rynkene, de ble liksom flere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunfargen har endel å si ja! Selv om jeg ikke er med i noen realitygreier, føler jeg meg bedre som brun og fager, enn bleikfeit:-) Verden vil bedras!

Tror jeg må unne meg en tur til varmere strøk hvert år.

Men rynkene, rynkene, de ble liksom flere.....

Ja, men både feite lår og rynker er penest om de er litt farget! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men både feite lår og rynker er penest om de er litt farget! :-)

AKKURAT den tanken tenkte jeg i dag tidlig. Jeg er så bleik nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men både feite lår og rynker er penest om de er litt farget! :-)

JA : )

*springer ut på badet for å smøre meg inn med selvbruningskrem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lennart fortalte alt til Thea på flyet hjem, og angret for å ha fortalt detaljer, -hun flyttet ut tingene sine mens han var på jobb. De hilser ikke på hverandre. Han går nå og gruer seg for at hans nye kjæreste skal tro ille om han når Programmet blir vist på tv.....LOL

Sara og Geir resite til Las Vegas og giftet seg. Hun fant ut at hun var sjalu på denne "sibylla" - husker ikke hva hun het. Men for Geir var det bare Sara. Denne "sibylla" ble intervjuet, og hun trodde kanskje hun fortsatt var forelsket i Geir....

Kenneth og Annette kom styrket ut, og fortsetter som før...

Jack og Camilla (?) holdt på å spise opp hverandre, Han fridde med ringer og greier rett etter de hadde møtt hverandre igjen på sending. Romantiske lapper i sanden etc.

Så 3 av 4 er jo bra! :-)

Jack og Emma var det vel. Pirk, pirk.....Så typisk svenske som det vel går ann. Prototyper. Mr dum og fru enda dummere.

Apropo Geir og Sara. Var ikke de med i den såkalte reklamesnutten til "Pirka" fra borettslaget? Varme morrabrød eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA : )

*springer ut på badet for å smøre meg inn med selvbruningskrem*

Heldig du. Selvbruningskrem virker ikke på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack og Emma var det vel. Pirk, pirk.....Så typisk svenske som det vel går ann. Prototyper. Mr dum og fru enda dummere.

Apropo Geir og Sara. Var ikke de med i den såkalte reklamesnutten til "Pirka" fra borettslaget? Varme morrabrød eller noe sånt.

Jepp det var de! :-)

Gud hva jag kan! :-)

Og Emma var det selfølgelig ja!...men Jack har sprek kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp det var de! :-)

Gud hva jag kan! :-)

Og Emma var det selfølgelig ja!...men Jack har sprek kropp!

Jepp, Jack har sprek kropp. Knullekropp.

Forresten du har leita lenge nå *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Jack har sprek kropp. Knullekropp.

Forresten du har leita lenge nå *flir*

Leita etter deg? eller hva?

Blir så dum etter lunsj jeg, skal ta og farge tilbake håret...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...