Gå til innhold

Madrasser- Tips til meg?


vin

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nye madrasser til ungene , men lurer litt på pris kontra kvalitet?!!

Ser at sengetøylageret har madrasser til ca 1500; pr stk.

( Ikke skum)

Mens flere av de andre har lignende madrasser til doble prisen.

De på sengetøylageret sa jo (selvsagt) at de de hadde var like gode??

Noen med erfaring her?

Tips mottas med TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjærmadrasser kan du få på salg hos "vanlige" møbelkjeder til samme pris; de har jo gjerne anerkjente merker som Jensen, Wonderland og Svane.

Jeg surfet litt akkurat nå, og f.eks.

Skeidar har salg på flere av Jensen-madrassene (se nederst på siden og utover):

http://www.skeidarweb.no/vis.asp?K=32&Type=0

Bohus har en Jensen med overmadrass til fullpris 3000,-.

Ellers er det strengt tatt ikke nødvendig med "avanserte" madrasser til lette småunger, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjærmadrasser kan du få på salg hos "vanlige" møbelkjeder til samme pris; de har jo gjerne anerkjente merker som Jensen, Wonderland og Svane.

Jeg surfet litt akkurat nå, og f.eks.

Skeidar har salg på flere av Jensen-madrassene (se nederst på siden og utover):

http://www.skeidarweb.no/vis.asp?K=32&Type=0

Bohus har en Jensen med overmadrass til fullpris 3000,-.

Ellers er det strengt tatt ikke nødvendig med "avanserte" madrasser til lette småunger, da.

Tusen takk!!

Alle må ha nye og jenta mi med AD/HD har en del vondt i nakke og rygg, så vil jeg ikke gjøre forskjell!!

Takk igjen for tipset : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!

Alle må ha nye og jenta mi med AD/HD har en del vondt i nakke og rygg, så vil jeg ikke gjøre forskjell!!

Takk igjen for tipset : )

Da hadde jeg investert i Tempurputer! Det har både sambo og undertegnede, og det er helt fantastisk. De koster flesk, da.. (600 for barnepute, tror jeg), men er relativt ofte på tilbud til minus 20%.

http://www.tempur.com/products/groups.php?id=3&nextpageid=3

Fåes kjøpt hos bandasjistforretninger og enkelte treningsstudioer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg investert i Tempurputer! Det har både sambo og undertegnede, og det er helt fantastisk. De koster flesk, da.. (600 for barnepute, tror jeg), men er relativt ofte på tilbud til minus 20%.

http://www.tempur.com/products/groups.php?id=3&nextpageid=3

Fåes kjøpt hos bandasjistforretninger og enkelte treningsstudioer etc.

Og hos meg får du kjøpt dem ;-) Kommer du på besøk, skal du til og med få sove på Tempur-madrass. Min bedre halvdel jobber nemlig i firmaet :-)

Flere fristelser du trenger? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hos meg får du kjøpt dem ;-) Kommer du på besøk, skal du til og med få sove på Tempur-madrass. Min bedre halvdel jobber nemlig i firmaet :-)

Flere fristelser du trenger? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe - kanskje jeg har møtt ham, da? Jeg solgte nemlig Tempurprodukter via jobben før (det er derfor jeg har putene - uten halv pris hadde jeg neppe kjøpt dem..). Er han av den omreisende typen? Litt "høyt på strå"? Ikke for alt i verden om jeg klarer å huske navnet på ham vi hadde med å gjøre - vet jo navnet på din kjære, men det ringer ingen bjeller.. Denne jeg mener er lys, slank, høy og bruker briller.

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - kanskje jeg har møtt ham, da? Jeg solgte nemlig Tempurprodukter via jobben før (det er derfor jeg har putene - uten halv pris hadde jeg neppe kjøpt dem..). Er han av den omreisende typen? Litt "høyt på strå"? Ikke for alt i verden om jeg klarer å huske navnet på ham vi hadde med å gjøre - vet jo navnet på din kjære, men det ringer ingen bjeller.. Denne jeg mener er lys, slank, høy og bruker briller.

*nysgjerrig*

Du har nok ikke møtt ham. Han jobber ikke med Tempur-produktene, men for konsernet, Fagerdala.

Dessuten er han høy, mørk og bruker ikke briller. Rene drømmemannen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok ikke møtt ham. Han jobber ikke med Tempur-produktene, men for konsernet, Fagerdala.

Dessuten er han høy, mørk og bruker ikke briller. Rene drømmemannen ;-)

Hehe... ok!

Har forresten tenkt alvorlig på å kjøpe en Twinner fra Babyjogger i stedet for ny kombivogn - fikk et fristende tilbud via mail i går.. VI får se, vi får se - det går jo an å besøke Østfoldstraktene uten et Simosalg å besøke også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del ikke kjøpe "Saga Jubileum"-fjærmadrasser på Sengetøylageret, hvis det var den sorten du tenkte på. For det gjorde vi for noen år siden, og etter 3 års bruk, var fjæringen helt gåen og nedligget. Det står på madrassen at det er 5 års garanti, og jeg ringte til butikken og forklarte saken. Svaret jeg fikk var, hold deg fast; "Du ligger vel ikke på madrassen, hver natt??? Saga Jubileum er en hytte/student-madrass, beregnet for lite bruk... Derfor er det ingen vits i å klage." Jeg ble målløs. Dette var ny informasjon for meg, og denne type madrass er fortsatt i salg, med 5 års garanti, og uten info om at den ikke bør ligges på hver natt - slå den, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del ikke kjøpe "Saga Jubileum"-fjærmadrasser på Sengetøylageret, hvis det var den sorten du tenkte på. For det gjorde vi for noen år siden, og etter 3 års bruk, var fjæringen helt gåen og nedligget. Det står på madrassen at det er 5 års garanti, og jeg ringte til butikken og forklarte saken. Svaret jeg fikk var, hold deg fast; "Du ligger vel ikke på madrassen, hver natt??? Saga Jubileum er en hytte/student-madrass, beregnet for lite bruk... Derfor er det ingen vits i å klage." Jeg ble målløs. Dette var ny informasjon for meg, og denne type madrass er fortsatt i salg, med 5 års garanti, og uten info om at den ikke bør ligges på hver natt - slå den, du!

Hø ? Det var det frekkeste......! Denne godbiten MÅ du bare opplyse Forbrukerrådet om! Jeg tipper de vil gni seg i hendene (etter at de er ferdige med å le). Åh, jeg kjenner jeg tenner på alle pluggene. For en frekk butikk ! Forbrukerrådet hjelper deg gratis, det er bare å ringe dem.

Du vil ikke la deg avspise med noe sånt sprøyt fra butikken, håper jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø ? Det var det frekkeste......! Denne godbiten MÅ du bare opplyse Forbrukerrådet om! Jeg tipper de vil gni seg i hendene (etter at de er ferdige med å le). Åh, jeg kjenner jeg tenner på alle pluggene. For en frekk butikk ! Forbrukerrådet hjelper deg gratis, det er bare å ringe dem.

Du vil ikke la deg avspise med noe sånt sprøyt fra butikken, håper jeg ?

Hei Molli! Dette er godt og vel et år siden - og jeg kan jo være frekk som faen, så jeg solgte madrassene + dobbeltsenga til en brødgjøk fra bygda for 2000,- -he,he selvsagt ga jeg mannen info om at madrassene ikke var av ypperste kvalitet, da... Men det er jo sant, det er frekke, uten kundeservice og fornuft når de driver butikk på den måten Norsk Sengetøylager gjør. Kanskje en ide at noen som har disse madrassene varsler Forbrukerrådet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...