Gå til innhold

String for gravide


Gjest Oline

Anbefalte innlegg

Gjest Oline

Noen som aner hvor jeg skal få tak i stringtruser som går langt oppover magen? H&M har hatt, men de har bare små str. igjen. En bra nettbutikk for mammaklær kanskje? Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Våril

www.svangerskapet.no

Da jeg gikk gravid kjøpte jeg vanlige stringtruser, men i større srørrelse. Det var ikke noe problem. Jeg bruker str. 38 til vanlig og gikk vel opp til 42 eller noe i den dur :-) De gikk langt opp på magen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oline

Jeg ville bare si at jeg synes nicket ditt er kjempeflott! Oline er favorittnavnet mitt! :)

Tusen takk! Jeg har lånt det fra en gammel slektning som heter Ester Oline Linève pluss to etternavn :-), og jeg synes selv det er kjempefint.

Serafia er ikke dumt det heller forresten :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg har lånt det fra en gammel slektning som heter Ester Oline Linève pluss to etternavn :-), og jeg synes selv det er kjempefint.

Serafia er ikke dumt det heller forresten :-D

Min slektning med det fine navnet het Christine Oline. Det synes jeg er så pent!

Og jeg har lånt nicket mitt fra en engel... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg gikk gravid kjøpte jeg vanlige stringtruser, men i større srørrelse. Det var ikke noe problem. Jeg bruker str. 38 til vanlig og gikk vel opp til 42 eller noe i den dur :-) De gikk langt opp på magen.....

å ti still! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...