Gå til innhold

God BH for stor byste?


Gjest 80 D

Anbefalte innlegg

Hei! Bruker 80 D og er nå på jakt etter en god BH. Har en del gode (og dyre) - som i tillegg er lekre å se på. Men så stopper det liksom litt opp. Jeg kan ikke alltid kjøpe disse superdyre blodesakene som i tillegg skal løfte og holde godt oppe...Har behov for noe som er LITT billigere også?

Er det noen som har tips? Finner f.eks ingen på H&M! :-/

Er spesielt på jakt etter en som er fin og glatt, som jeg kan ha under stramme t-skjorter?

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uglemor

Dessverre, billige og gode BH-er fins ikke i str. D! Triumph er best! Jeg kjøpte en glatt en derfra i går som er kjempebra. (Men koster selvsagt 300,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lindex er eit ok sted å finne bh'er, man kan finne ting i større størrelser som ikkje alltid koster flesk. (synes triumph, som lillelurven foreslår, er dyyyrt...)

sjølv bruker eg 80D og 85C vekselvis - 80D passer best, men 85C er lettere å finne billig og i litt fleire variasjoner mht fasong/farge/etc. så om du går på h&m og prøver nokre 85C, så kanskje finner du noko som duger - sånn sett i forhold til prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre, billige og gode BH-er fins ikke i str. D! Triumph er best! Jeg kjøpte en glatt en derfra i går som er kjempebra. (Men koster selvsagt 300,-)

åjoda: på Ellos finnes ALT! :-) Både billig og varige produkter! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod pålogget Ellos -så du kan se bh'en her:

http://www.ellos.no/images/products/normal/2833000065249.jpg

Ja, den var jo helt grei, den! Ikke så lekker truse, dah! ;-)

Men en sånn bh er praktisk under t-skjorter, men jeg er så innmari utålmodig og orker ikke vente 2 uker på å få noe fra Ellos, dessuten vet jeg ikke om jeg tør bestille uten å ha prøvd....Man takk for tips! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cubus eget merke

Gå inn på http://www.ellos.no der finner du bh'er i omtrent alle størrelser.

Se på denne her f.eks til kr. 149,- https://www.ellos.no/images/products/normal/2833000065249.jpg

Den finnes i alle fall i 80D :-)

Cubus selger en BH til 149 kr, den er blank og holder bra oppe. Tror merket heter Remain eller noe slikt. Finnes i sort og hvitt. Fin å se på og, men har dessverre kun funnet store truser til (a la boxer), men sånne glatte finner du overalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var jo helt grei, den! Ikke så lekker truse, dah! ;-)

Men en sånn bh er praktisk under t-skjorter, men jeg er så innmari utålmodig og orker ikke vente 2 uker på å få noe fra Ellos, dessuten vet jeg ikke om jeg tør bestille uten å ha prøvd....Man takk for tips! :-)

Bestiller du på mandag, så har du den påfølgende lørdag. Jeg har ALLTID vært fornøyd med størrelsene de har, - kan du ikke bare kjøpe en og se da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjoda: på Ellos finnes ALT! :-) Både billig og varige produkter! *s*

Finnes _ikke_ noen hos Ellos i min størrelse i hvertfall. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes _ikke_ noen hos Ellos i min størrelse i hvertfall. ;-)

hvilken størrelse har du da? Fotball-Cup? :-)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken størrelse har du da? Fotball-Cup? :-)=

Puppene er ikke så fryktelig svære, bare noe over mini, men jeg er slank nedenfor puppene, og den kombinasjonen er ikke lett å finne passe bh for dessverre. Jeg bruker 70D, helst skulle jeg hatt 65, men det har jeg aldri funnet noe sted med cup større enn A, så 70 på innerste hakk på ryggen får duge.

Kan ikke tenke meg at jeg er den eneste med dette problemet, jeg er da ikke unormalt lita heller (177 cm høy). Lurer på hva små kvinner med litt størrelse på puppene gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puppene er ikke så fryktelig svære, bare noe over mini, men jeg er slank nedenfor puppene, og den kombinasjonen er ikke lett å finne passe bh for dessverre. Jeg bruker 70D, helst skulle jeg hatt 65, men det har jeg aldri funnet noe sted med cup større enn A, så 70 på innerste hakk på ryggen får duge.

Kan ikke tenke meg at jeg er den eneste med dette problemet, jeg er da ikke unormalt lita heller (177 cm høy). Lurer på hva små kvinner med litt størrelse på puppene gjør?

SÅ slank og SÅ høy? *kikke beundrende på* :)

men - sy på ekstra hekter innafor den innerste på 70D, det skulle vel gjere susen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var på Cubus og Lindex i går for å kjøpe bh-er. Jeg bruker 85 D og HATER å kjøpe bh. For det første er de fleste bh-er i denne sizen stygge som fly, for det andre er de som oftest dritdyre. De som er billige og ser bra ut, er som regel tomme silke-skall som ikke hindrer mine pupper i å henge ned mellom knærne et sted. Altså må man opp i pris for å få kvalitet.

Jeg har alltid sverget til Triumph, men nå synes jeg de begynner å tape seg. Utvalget er ikke det samme lenger. Men siden du nå en gang stilte spørsmål om en bestemt type bh: kanskje jeg da skal prøve å svare?? *rotehue*

Ja. Triumph (Lindex. Cubus) har hvite, glatte bh-er som heter Soft ett eller annet. De ser helt grusomt kjedelig ut, men er fine under trange topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...