Gå til innhold

Bytte jobb? Godtar jeg det?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Mannen min er blitt innkalt til jobbintervju. Jeg lurer nå på hvordan jeg skal forholde meg til dette. Jobben han er i dag er svært godt betalt, men er svært lite relatert til det han er utdannet til. Den jobben han skal på intervju til er relatert til hans utdannelse og for så vidt hans drøm. Men denne jobben medfører at han går ned i lønn og at enten vi må flytte( noe som ikke er aktuelt) eller at han må reise svært mye.

Vi har barn sammen. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. Hva ville du ha gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis det hadde vært min mann, hadde jeg sagt nei - hvis det ikke var at han ønsket å skifte fordi han mistrives med det han nå gjør, eller med de han jobber med - da er det en annen sak.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Kommer jo an på hvordan han trives i sin nåværende jobb. Å jobbe med noe som er relevant og man trives med er jo ganske viktig for trivsel ellers.

Penger er ikke alt - men det må jo være såpass at dere ikke får dårlig råd. Han kan jo også prøve å presse lønna opp i den evnt. nye jobben ?

Det går jo an å sjekke mulighetene til å ha hjemmekontor ?

Det er jo ikke noe vits i å gruble for mye på dette før han får jobben heller kanskje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...