Gå til innhold

opp en cup på bøylebh?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Går dere opp en cup når dere bruker bøylebh? Jeg bruker vanligvis 80 c i vanlig bh str. Nå har jeg kjøpt meg en bøylebh i str 80 c og synes ikke denne holder puppene på plass. Jeg får liksom en ekstra bul på dem og da må jo cupen selvsagt være feil. Det rare er at den passet helt perfekt da jeg prøvde den, men nå må jeg hele tiden gå å rette på puppene for at det ikke skal se ut som jeg har fire pupper istedet for to.

Det hører med til historien at jeg hater det seletøyet der, så snart jeg har mulighet river jeg de av meg. Men det er ikke særlig fint og gå uten bh til vanlig, i alle fall ikke når man har litt store pupper.

Aner ikke hva som er normalstr jeg men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg har også alltid brukt 80 c, men har funnet ut at 80 D passer mye bedre. Bruker bare spile BH så jeg vet ikke om 80D passer på andre Bh-er, men jeg måtte i hevrtall opp en størrelse :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dette si at det går an å kravle seg opp fra A minus til A?

Ja?

Hehe. A minus? Det høres ut som de går innover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Z@pvir

Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg har også alltid brukt 80 c, men har funnet ut at 80 D passer mye bedre. Bruker bare spile BH så jeg vet ikke om 80D passer på andre Bh-er, men jeg måtte i hevrtall opp en størrelse :o)

Kjenner til det med den ekstra 'bulen'. Ikke særlig pent under tynne trøyer! Jeg også må ha en cup større i enkelte BH'er, men har inntrykk av at det ikke nødv.vis avhenger av at det er en bøyle-BH. Er vel som med klesstørelser ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei tomt som skriker etter fyllmasse, he he.

Jeg kjøpte en bok til min mor da hun ble 40; "Fordelene med å være flatbystet" :-)) Hun ble glad! -og det var MANGE !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...