Gå til innhold

Outlook 2002 - adresseliste


birdie

Anbefalte innlegg

Når jeg skriver mail bruker jeg nesten konsekvent Til.. knappen for å sette inn mottagerne fra kontaktlista mi i stedet for å skrive dem inn manuelt. Etter at jeg reinstallerte XP får jeg imidlertid opp en liste over alles fulle navn, og ikke det navnet/ nicket jeg har satt som "File as". Jeg har jo en del DOL'ere mm. på denne lista, og selv om jeg har navnet til mange av dem er det jo først og fremst nicket jeg husker "i farta", og det er det jeg ønsker å få opp i hurtiglista. Jeg har lagret alle kontakter under nick der det er naturlig (altså "File as"), og på "Display as" har jeg også satt kun nicket - allikevel er det det fulle navnet som dukker opp på hurtiglista. Dette har vært et "problem" etter at jeg reinstallerte XP, i den gamle versjonen kom "File as"-lista opp.

Noen tips til hvordan jeg kan gjøre det slik at det er navnene/ nickene under "File as" som kommer opp, og ikke fullt navn?

(Gjør for ordens skyld oppmerksom på at dette ikke er et problem mtp. hva som dukker opp i mottagerfeltet, men altså et "smak-og-behag"-problem for undertegnede når jeg skal bruke hurtiglista)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...