Solsikke Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Spørs om det blir noen mail på deg i dag. Sitter bare her og koper, får ikke gjort så mye. Søker tilflukt i kjellern når jeg blir for oppheta*s* Klager ikke på varmen, men tar bare en pause av og til sant*s* Ungene har herja i bassenget i hele dag, sa stopp nå for ti min siden. Kledde på de shorts og tskjorte og sa at det var kveld kl 2015. Man får jo så lite lyst til å jage dem i seng når været er så bra som det er. Men det kommer jo en dag i morgen også, så da må de bare legge seg. Vi tastes! Stor klem ps: er du her kl 22 så slå på msn din:o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56318-lillelurven/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillelurven Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Ja, dagene og nettene må nytes når vi har så flott vær. Blir nesten litt sånn panikk-aktig, fordi vi aldri vet hvor lenge vi får ha det slik:-) Så du hadde vært i bedet å lugga ugress:-) jeg også, vet du, jeg har helt fått dilla på hagen vår. Det er så morro. Tømte visakortet i går, sukk!! Ante ikke det var sååå dyrt å kjøpe busker og blomster. men, nå blir det bringebær her...om litt! Skal nedover å ordne flybillett i dag. Du skal få mail med reiserute:-) Hadde håpet å få handlet litt sommer klær til minstemann. Mulig vi satser på å natte over? Får se. Avhengig av at eldstemann får ligge over hos noen venner, men det går nok greit! Godt å ha noen som er "skyldig" oss ei natt elle rto. Føles så godt å ha fått et lite nettverk her oppe. Vi høres. Ha en fin dag.- Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56318-lillelurven/#findComment-233790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Ja, dagene og nettene må nytes når vi har så flott vær. Blir nesten litt sånn panikk-aktig, fordi vi aldri vet hvor lenge vi får ha det slik:-) Så du hadde vært i bedet å lugga ugress:-) jeg også, vet du, jeg har helt fått dilla på hagen vår. Det er så morro. Tømte visakortet i går, sukk!! Ante ikke det var sååå dyrt å kjøpe busker og blomster. men, nå blir det bringebær her...om litt! Skal nedover å ordne flybillett i dag. Du skal få mail med reiserute:-) Hadde håpet å få handlet litt sommer klær til minstemann. Mulig vi satser på å natte over? Får se. Avhengig av at eldstemann får ligge over hos noen venner, men det går nok greit! Godt å ha noen som er "skyldig" oss ei natt elle rto. Føles så godt å ha fått et lite nettverk her oppe. Vi høres. Ha en fin dag.- Klem Busker og blomster er dyrt. Sikkert ekstra dyrt der opp, siden konkuransen er så liten. Jeg har ikke vært og kjøpt meg noe nytt ennå, fant ut jeg måtte luke først. Skal legge dekkbark over så jeg slipper luke så mye resten av sommern. Egentlig burde man gjøre det med en gang man ser at det begynner å spire i hagen. I dag må jeg ta meg en pause fra solen, er full av soleksem, var selvsagt tom for medesin i går. Nå har jeg tatt to tabeletter så får vi se hvor fort de virker. Ja jeg er enig med deg i at det blir litt panikkaktig, vi forsøker å få med oss det meste. For vi er jo ikke akkurat vant til det da. Gleder meg masse til du kommer hit:o) Skal bli kjempe kos*s* Vi snakkes snart:) klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56318-lillelurven/#findComment-233818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.