Gå til innhold

Eksamen og karakter :(


Gjest glimmer

Anbefalte innlegg

Gjest glimmer

Hadde muntlig eksamen i engelsk GK i dag. Fikk 5. Sensor sa følgende: "Du har godt språk, veldig gode kunnskaper og selvstendig ordforråd, men... Jeg ga deg 5". Arrgh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zuuul

Sier du argh til en 5'er?? 5 er jo kjempeflott...........

halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Sier du argh til en 5'er?? 5 er jo kjempeflott...........

halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo......

Kunne ha fått 6... Burde ha fått 6... Men var for nervøs til å snakke ordentlig. Derfor: Arrgh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Kunne ha fått 6... Burde ha fått 6... Men var for nervøs til å snakke ordentlig. Derfor: Arrgh!

5 er da bra. For å få en sekser bør du snakke bort i mot flytende og feilfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest må bare prøve

Sier du argh til en 5'er?? 5 er jo kjempeflott...........

halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo......

Det derre derre må jeg også prøve:

Haloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest må bare prøve

Det derre derre må jeg også prøve:

Haloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

det virket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

5 er da bra. For å få en sekser bør du snakke bort i mot flytende og feilfritt.

Jeg gjør det. Når jeg er i USA tror alle jeg er amerikansk. Kan engelsk nesten like godt som norsk, men blir så utrolig nervøs på disse evinnelige eksamenene, så jeg går alltid ned fra 6 til 5 (fordi jeg stammer, nøler, stopper opp midt i setninger). Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innrømme jeg blir litt oppgitt når noen klager på en femmer og i tillegg gjør ett slikt poeng ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det. Når jeg er i USA tror alle jeg er amerikansk. Kan engelsk nesten like godt som norsk, men blir så utrolig nervøs på disse evinnelige eksamenene, så jeg går alltid ned fra 6 til 5 (fordi jeg stammer, nøler, stopper opp midt i setninger). Noen andre som har det sånn?

Ja, jeg vet hvor utrolig irriterende det er. Jeg klarer aldri å få en sekser på muntlig fordi det alltid er et eller annet jeg glemmer selv om jeg kan alt på rams. Jeg forstår godt frustrasjonen din.

Men med mindre du skal bli lege eller noe lignende teller det ikke!!!! Trøst deg med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Jeg gjør det. Når jeg er i USA tror alle jeg er amerikansk. Kan engelsk nesten like godt som norsk, men blir så utrolig nervøs på disse evinnelige eksamenene, så jeg går alltid ned fra 6 til 5 (fordi jeg stammer, nøler, stopper opp midt i setninger). Noen andre som har det sånn?

Var du god nok til ein sekser ville du ikkje stotra og stamma, så enkelt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...