Gjest glimmer Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hadde muntlig eksamen i engelsk GK i dag. Fikk 5. Sensor sa følgende: "Du har godt språk, veldig gode kunnskaper og selvstendig ordforråd, men... Jeg ga deg 5". Arrgh! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuuul Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Sier du argh til en 5'er?? 5 er jo kjempeflott........... halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Sier du argh til en 5'er?? 5 er jo kjempeflott........... halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...... Kunne ha fått 6... Burde ha fått 6... Men var for nervøs til å snakke ordentlig. Derfor: Arrgh! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Kunne ha fått 6... Burde ha fått 6... Men var for nervøs til å snakke ordentlig. Derfor: Arrgh! 5 er da bra. For å få en sekser bør du snakke bort i mot flytende og feilfritt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest må bare prøve Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Sier du argh til en 5'er?? 5 er jo kjempeflott........... halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...... Det derre derre må jeg også prøve: Haloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest må bare prøve Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Det derre derre må jeg også prøve: Haloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii det virket! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 5 er da bra. For å få en sekser bør du snakke bort i mot flytende og feilfritt. Jeg gjør det. Når jeg er i USA tror alle jeg er amerikansk. Kan engelsk nesten like godt som norsk, men blir så utrolig nervøs på disse evinnelige eksamenene, så jeg går alltid ned fra 6 til 5 (fordi jeg stammer, nøler, stopper opp midt i setninger). Noen andre som har det sånn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Må bare innrømme jeg blir litt oppgitt når noen klager på en femmer og i tillegg gjør ett slikt poeng ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg gjør det. Når jeg er i USA tror alle jeg er amerikansk. Kan engelsk nesten like godt som norsk, men blir så utrolig nervøs på disse evinnelige eksamenene, så jeg går alltid ned fra 6 til 5 (fordi jeg stammer, nøler, stopper opp midt i setninger). Noen andre som har det sånn? Ja, jeg vet hvor utrolig irriterende det er. Jeg klarer aldri å få en sekser på muntlig fordi det alltid er et eller annet jeg glemmer selv om jeg kan alt på rams. Jeg forstår godt frustrasjonen din. Men med mindre du skal bli lege eller noe lignende teller det ikke!!!! Trøst deg med det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg gjør det. Når jeg er i USA tror alle jeg er amerikansk. Kan engelsk nesten like godt som norsk, men blir så utrolig nervøs på disse evinnelige eksamenene, så jeg går alltid ned fra 6 til 5 (fordi jeg stammer, nøler, stopper opp midt i setninger). Noen andre som har det sånn? Var du god nok til ein sekser ville du ikkje stotra og stamma, så enkelt er det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.