Gå til innhold

BB: Sex blir nærmest sport


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Nå er jeg ikke så veeeeldig prippen da, men i dag ble jeg sjokkert over Monica som satte seg oppå Mikki.

Særlig fordi hun er lærer kanskje! Hehe. Selv om lærere er vanlig damer, forventer no både jeg og samfunnet at de skal opptre litt mer korrekt. Som forbilde, som en offentlig person.... og truls vet hva....

Men i det hele tatt; Sex er blitt snakket om og vært en aktivitet på linje med sport der inne, og ute i media. Går litt inflasjon i sakene når de blir så snakket så ut og inn om hele tiden. Synes jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler* Hva så om hun er lærer? Gjør det saken annerledes enn om hun skulle vært sekretær f.eks.? Jeg syns ikke det.

Og hva de nå gjør og ikke gjør er nå dems sak :) En annen ting er at jeg syns det er litt teit og sitte i 95 dager og si at man IKKE skal ha sex i huset for det har hun lovt for så å ha sex fem dager før hun er ute av huset. hehe, det hadde gjort at jeg hadde følt meg sinnssykt dum om jeg var henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer eller ikke spiller da vel ingen rolle!

MEN!

De fikk belønning for å ha sex i huset? Tror det er et navn på folk som får betaling for å ha sex...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Hva så om hun er lærer? Gjør det saken annerledes enn om hun skulle vært sekretær f.eks.? Jeg syns ikke det.

Og hva de nå gjør og ikke gjør er nå dems sak :) En annen ting er at jeg syns det er litt teit og sitte i 95 dager og si at man IKKE skal ha sex i huset for det har hun lovt for så å ha sex fem dager før hun er ute av huset. hehe, det hadde gjort at jeg hadde følt meg sinnssykt dum om jeg var henne :)

Lærerne skal være forbilder for sine elever. Tenk om elevene ser på? Nå ser ikke jeg på BB, så jeg aner ikke hvor gamle verken elevene eller Monika er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærerne skal være forbilder for sine elever. Tenk om elevene ser på? Nå ser ikke jeg på BB, så jeg aner ikke hvor gamle verken elevene eller Monika er.

Hva er det som er galt i å ha sex da? Om det er på TV eller ikke er vel samme faen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som er galt i å ha sex da? Om det er på TV eller ikke er vel samme faen :)

Om sex (med kreti og pleti, antar jeg) er galt, får bli opp til hver enkelt å vurdere. Sex er iallfall en privat ting mellom to, og har ikke noe på TV å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa opp lærerstillingen før hun gikk inn i huset, og skulle finne seg et annet yrke når hun kommer ut.

Ikke at det forsvarer noe selvsagt, men det er så mange her inne som "bruker det mot henne", at hun er lærer, tenkte bare jeg skulle presisere at det er hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og lo jeg! :-)

Herregud, unge flotte mennesker får da vel få lov til ågjøre AKKURAT det vi ventet på! :-))

det var da ikke noen veldige scener å snakke om heller, - kun litt Pause-Pul, spør du meg! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg klarer å hoste opp den helt store fordømmelsen her gitt. At to mennesker som har vært innesperra i samme hus i månedsvis koser seg litt er vel ikke noen katastrofe - hadde vært verre hvis de hadde kjørt kniven i hverandre...

Merkelig hvordan vold og fyll på TV aksepteres uten protester, mens en bitteliten sexscene der man ikke ser noe som helst skal fordømmes alle veier.

At dama var lærer spiller heller ingen rolle i mine øyne, men jeg blir småkvalm av alle som fordømmer henne uten å nevne han med et ord... det er laaaangt igjen til vi har likestilling på det området....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg klarer å hoste opp den helt store fordømmelsen her gitt. At to mennesker som har vært innesperra i samme hus i månedsvis koser seg litt er vel ikke noen katastrofe - hadde vært verre hvis de hadde kjørt kniven i hverandre...

Merkelig hvordan vold og fyll på TV aksepteres uten protester, mens en bitteliten sexscene der man ikke ser noe som helst skal fordømmes alle veier.

At dama var lærer spiller heller ingen rolle i mine øyne, men jeg blir småkvalm av alle som fordømmer henne uten å nevne han med et ord... det er laaaangt igjen til vi har likestilling på det området....

Han er jo arbeidsledig og trønder. Hva mer kan man vel forvente? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Nei, man skal visst ikke være fordømmende mot disse to menneskene, men at Monica hele tiden har vært prinsippfast, og nå sliper prinsippet sitt noen få dager før hun er ute? DET kaller jeg simpelt og idioti!

Monica har vært så opptatt av å skåne familien sin. Hun hadde tilogmed lovt sin mor å la være på tv...Så mye for det løftet.

Jeg mistet enormt mye respekt for henne nå, og hun fortjener å gå ut i kveld.Sammen med VK vel og merke.

Også er det Kristian, da, som sutrer over sin stakkarslige oppførsel og skammer seg, men er like dust fremdeles? Jaja, ...så mye for sunne refleksjoner.

Og hvis det ER slik at de fikk betalt for denne sexen? Ja, da er det ett navn på dem, that's it.

Hva var det som forresten fikk Monica til å gråte i skrifterommet? Fikk det ikke med meg,men så i det fjerne at det så ut som hun gråt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo arbeidsledig og trønder. Hva mer kan man vel forvente? ;-)

Og i tillegg er han blond... men den målinga hans gir jeg ikke mye for!!! 26 cm - pøh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om sex (med kreti og pleti, antar jeg) er galt, får bli opp til hver enkelt å vurdere. Sex er iallfall en privat ting mellom to, og har ikke noe på TV å gjøre.

Det er jo kun din mening, ikke et fasitsvar på hva som er riktig og ikke riktig. Jeg må innrømme at jeg ikke helt klarer å se hva som er så ille med sex på TV. Sex med "kreti og pleti" ..vel, det er vel bare en hun har hatt sex med der inne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tillegg er han blond... men den målinga hans gir jeg ikke mye for!!! 26 cm - pøh!

ja, målt fra rassen og fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og lo jeg! :-)

Herregud, unge flotte mennesker får da vel få lov til ågjøre AKKURAT det vi ventet på! :-))

det var da ikke noen veldige scener å snakke om heller, - kun litt Pause-Pul, spør du meg! hehe

Flisa, du blir råere og råere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hun sa opp lærerstillingen før hun gikk inn i huset, og skulle finne seg et annet yrke når hun kommer ut.

Ikke at det forsvarer noe selvsagt, men det er så mange her inne som "bruker det mot henne", at hun er lærer, tenkte bare jeg skulle presisere at det er hun ikke.

Jo hun er lærer, det er yrket hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, målt fra rassen og fram!

Nemlig, selv jeg kunne skrytt på meg en drøss med cm på den måten - og jeg har i utgangspunktet ikke noe utstyr å måle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smån

Nei, man skal visst ikke være fordømmende mot disse to menneskene, men at Monica hele tiden har vært prinsippfast, og nå sliper prinsippet sitt noen få dager før hun er ute? DET kaller jeg simpelt og idioti!

Monica har vært så opptatt av å skåne familien sin. Hun hadde tilogmed lovt sin mor å la være på tv...Så mye for det løftet.

Jeg mistet enormt mye respekt for henne nå, og hun fortjener å gå ut i kveld.Sammen med VK vel og merke.

Også er det Kristian, da, som sutrer over sin stakkarslige oppførsel og skammer seg, men er like dust fremdeles? Jaja, ...så mye for sunne refleksjoner.

Og hvis det ER slik at de fikk betalt for denne sexen? Ja, da er det ett navn på dem, that's it.

Hva var det som forresten fikk Monica til å gråte i skrifterommet? Fikk det ikke med meg,men så i det fjerne at det så ut som hun gråt...?

Hun sippet fordi moren hennes hadde bursdag, samme dag som hun pulte Mikki. Hun var visst lei seg fordi hun ikke kunne være sammen med moren sin på dagen hennes. Må si det var litt av en bursdagsgave hun hadde til sin mor: et pul på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smån

Kan ikke si jeg klarer å hoste opp den helt store fordømmelsen her gitt. At to mennesker som har vært innesperra i samme hus i månedsvis koser seg litt er vel ikke noen katastrofe - hadde vært verre hvis de hadde kjørt kniven i hverandre...

Merkelig hvordan vold og fyll på TV aksepteres uten protester, mens en bitteliten sexscene der man ikke ser noe som helst skal fordømmes alle veier.

At dama var lærer spiller heller ingen rolle i mine øyne, men jeg blir småkvalm av alle som fordømmer henne uten å nevne han med et ord... det er laaaangt igjen til vi har likestilling på det området....

Det er ikke så rart at ingen nevner Mikki. Vi vet alle at han ikke er helt god. Alle vet at han er kapabel til å gjøre noe slikt, det blir noe annet med Monica. Jeg hadde aldri trodd at hun ville gjøre det. Hun som tenkte så mye på sine foreldre og som var så prinsippfast, også tar hun helt av få dager før hun går ut av huset? Ikke noe rart at folk reagerer på slik uventet oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...