citoyen Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Nå er bonsai kitten-historien i gang igjen, med påfølgende mailstorm, der alle som sender mailer til hele adresseboken sin selvsagt bruker To-feltet til alle mottakerne. Jeg vil ikke ha min private mailadresse spredt for alle vinder! Dette skjer hver eneste gang det er noe som vandrer på nettet, enten det er advarsel om et Fryktelig Farlig Virus eller en Morsom Historie Du Bare MÅ Lese , eller som i dette tilfellet, Noe Grusomt Som Er Helt Sant . Det er vel for mye å håpe på generell utbredelse av sunt folkevett i befolkningen. Men en liten oppfordring til DOLs brukere i det minste: i 99% av tilfellene bør du IKKE sende videre slike kjedemailer, og i den resterende siste prosenten bruker du BCC-feltet for å skjule mailadressene til de andre mottakerne, slik at hver mottaker bare ser sin egen adresse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Post gjerne innlegget på åpent også! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Post gjerne innlegget på åpent også! :-) Done. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hehe.. (ASCII'en du er ute etter er forøvrig Alt+0153) Jeg hadde forøvrig stor glede iblandet aldri så lite skadefryd av å returnere Bonzai-mailen til min ytterst seriøse venninne med følgende vedlegg: http://www.snopes2.com/inboxer/outrage/bonsai.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest metronom Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Helt enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kengun Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Done. Helt enig med deg, Citoyen. Jeg er så lei av alle disse HOAX emailene. Hva med å opprette et nytt tråd med tittel "Bonsai Kitten"? Så får kanskje de som videresender slike emails øynene opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.