Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

36

• favn

4

• carma

4

• Lionn

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg hadde visst ikke fått med meg denne dagen jeg heller, men nå er du notert i systemet mitt.

Håper du får en riktig fin fødselsdag med masse kaker og presanger i godt selskap! :-)

Tusen takk skal du ha! :-) Tror denne dagen skal bli bra, jeg! Bare _så_ mange hilsener, da!

Hiver meg på gratulasjonsbølgen og istemmer med et rungende: *G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* !

Skal det feires, forresten...? :-)

Jeg er klok og forstandig, så jeg spør ikke en dame om hennes alder !

Tusen takk, molli! :-) Det skal feires aldri så lite lørdag. Gleder meg til det. :-)

Jeg ble 29 for to år siden, så det vil si at jeg er tjue-elleve.

Annonse

Faaaan!! Jeg visste det var noe jeg skulle huske, men så glemte jeg det. Kan du noensinne tilgi meg??

Gratulerer så meget med tjue-elleve-årsdagen. Gaven får du vel på lørdag? Ikke fra meg da. Det ville muligens vært litt på kanten.

Tusen takk, du er selvsagt tilgitt. Dersom du slår på. ;-)

Jeg får visst en gave idag også, mulig den har sammenheng med lørdagens gave. (A)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...