Gå til innhold

Enda mer Outlook-krøll


birdie

Anbefalte innlegg

Plutselig (les: etter reinstallering) virker ikke påminnelser ved ulike anledninger (som nannas bursdag i dag) lenger. Når jeg klikker på ikonet for bursdagen hennes i kontaktlista får jeg først spørsmål om jeg vil stole på det innebygde objektet, deretter at fila ikke kan åpnes.

Outlook 2002.

Hva gjør jeg? (Samtidig: har du et lurt tips vedr. spørsmålet mitt om adresselister lenger nede?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singularity

Grmf..!

Feil svar.

Har ikke rotet så mye med Outlook selv, dessverre.

Eneste idéen som jeg kan komme med er å eksportere data til et annet program, og så importere det igjen (forutsetter at det er mulig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke rotet så mye med Outlook selv, dessverre.

Eneste idéen som jeg kan komme med er å eksportere data til et annet program, og så importere det igjen (forutsetter at det er mulig).

Mhm.. Har jo forsåvidt nettopp gjort det, da - eksportert til filer på backup-cd for så å importere da nyinstalleringen var på plass. Tenkte jeg skulle forsøke å legge inn slike datoer på nytt, for å se om det kunne hjelpe da - men aner at det er en avkrysningsboks der et sted som er den egentlige løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...