birdie Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Plutselig (les: etter reinstallering) virker ikke påminnelser ved ulike anledninger (som nannas bursdag i dag) lenger. Når jeg klikker på ikonet for bursdagen hennes i kontaktlista får jeg først spørsmål om jeg vil stole på det innebygde objektet, deretter at fila ikke kan åpnes. Outlook 2002. Hva gjør jeg? (Samtidig: har du et lurt tips vedr. spørsmålet mitt om adresselister lenger nede?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hva med å finne et alternativ til Outlook ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Hva med å finne et alternativ til Outlook ? Grmf..! Feil svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Grmf..! Feil svar. Har ikke rotet så mye med Outlook selv, dessverre. Eneste idéen som jeg kan komme med er å eksportere data til et annet program, og så importere det igjen (forutsetter at det er mulig). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Har ikke rotet så mye med Outlook selv, dessverre. Eneste idéen som jeg kan komme med er å eksportere data til et annet program, og så importere det igjen (forutsetter at det er mulig). Mhm.. Har jo forsåvidt nettopp gjort det, da - eksportert til filer på backup-cd for så å importere da nyinstalleringen var på plass. Tenkte jeg skulle forsøke å legge inn slike datoer på nytt, for å se om det kunne hjelpe da - men aner at det er en avkrysningsboks der et sted som er den egentlige løsningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.