Ritva Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei fudge:-) Hvis du mente den siste hvor jeg fikk en alldeles nydelig Blues-sang hvor du sang strålende:), så har jeg litt dårlig samvittighet da..men det kommer svar snart. Jeg må bare innrømme at i en aktiv arbeidsdag, og akutte mailer/forespørsler om akutte overgrep/voldtekter, så er jeg også bare et menneske som har dessverre kun 24t i døgnet til disposisjon. Jeg beklager dette, var det opp til meg så ville jeg nesten jobbet døgnet rundt med overgrep/voldtekt...men siden du flytter litt nærmere meg nå..så håper jeg på en RL-prat da med deg...inntil da så kan du forberede deg på direkte spørsmål....men kan også trøste deg med at jeg ler mye...så det blir ikke så farlig...og alle av de jeg har møtt og hjulpet...så har jeg på papiret vært tøff og streng...men i RL ganske så lett å prate med...men jeg ler mye...:-) *stor klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56391-fudge-the-sangfugl/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fudge Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hehe... Dårlig samvittighet må du iallefall IKKE ha! Jeg er klar over at du har en masse å gjøre ) Ville bare forsikre meg om at du visste jeg har byttet adresse og at mailen var kommet frem. Nå er det bare en drøy uke til jeg flytter! Kanskje drar jeg ned tidligere og, for min far har desverre fått et hjerteinfarkt og trenger operasjon. Men om det går bra - som vi håper på - så gjør jeg meg ferdig med siste eksamen her oppe før jeg drar ned Godt å høre at du ler mye da. Hehe... Jeg er ikke kjent for å være så snakkesalig sånn generelt i RL, men det kommer seg ) Tusen takk for veldig koselig melding! Vi mailes ) *klem&klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56391-fudge-the-sangfugl/#findComment-233745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.