Gå til innhold

Alle disse utfordringene....(spill)


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Fight club er liksom ikke sååå morro lengre, men nå prøver de å friste meg til å bli med i fotball!! quiz.

Jo, litt morro, særlig siden jeg tydeligvis vet mer enn jeg ante om fotball! :-)

Men det skulle vært mulig å velge kategori!

Har vel aldri fått så mye mail i hele mitt liv, før jeg ble med på de greiene der:-)

Men man mister fort interessen. (Selv om jeg innrømme rat FC hadde grepet på meg en stund*s*)

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Jeg elsker konkurranser, spill og quizer, men Fight Club høres ukjend ut. Noe jeg har gått glipp av?

Jeg kan godt utfordre deg om du vil:-)? Har du en mailadresse du kan legge ut på nett? Så kan du få sloss mot meg, og vri hjernen i fotballspørsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg slutta i FC da jeg nådde psyconivået, var så mye surr med sidene. Måtte logge på omtrent for hver kamp, og av og til så kom jeg ikke inn i det hele tatt. Var likevel ganske så hekta ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skitt lei FC, har vært lei den lenge. Når jeg tenker på det har jeg ikke vært der på en uke eller så. Gidder ikke å la meg bli hektet av noe annet. Bortsett fra chatten til kie da Ser ut til at den kan bli en besettelse for en stund:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skitt lei FC, har vært lei den lenge. Når jeg tenker på det har jeg ikke vært der på en uke eller så. Gidder ikke å la meg bli hektet av noe annet. Bortsett fra chatten til kie da Ser ut til at den kan bli en besettelse for en stund:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt utfordre deg om du vil:-)? Har du en mailadresse du kan legge ut på nett? Så kan du få sloss mot meg, og vri hjernen i fotballspørsmål!

Hvis dette gjelder engelsk fotball vet jeg ikke så mye. Koster det noe, slik som examen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Hvis dette gjelder engelsk fotball vet jeg ikke så mye. Koster det noe, slik som examen?

Både i Fight Club, og fotball quiz, velger du karaterer du er. Etterhvert som spillet går framover, øker du i poeng og rang, og kan benytte deg av div. ulike ting.

Jeg er helt idiot på fotball, men klikker he rog der, og har faktisk vunnet noen omganger:-)

I FC velger du slag, og skal sloss mot en annen!

Det koster ingenting, og var faktisk morro. Bare sleng inn ei hotmailadr. om du vil sjekke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...