Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jadda ! Har vært både i Skien og oppe på Luskefjellet. Skien var en pussig plass duh.... Vi kom dit klokka 07.30 om morningen, og parkerte på et sted som jeg ikke vet hva heter. Vi var nødt til å handle før vi satte kursen mot Luskefjell og Hoppestøl ,så mens vi venta på at butikkene sku åpne så gikk vi tur. Gikk ned mot sjøen (Der som høyres hotell ligger) ,kikket i vinduer og plukket tulipaner i en park.... Jadda :-)

Så gikk vi oppover og VIPS så fant vi en Rema ,eller kanskje det faktisk var RIMI butikk som var åpen. De åpna klokka åtte ,så det var ganske glupt. Jeg shoppa grillmat og snacks ,og Alfebassen løp ned på den parkeringsplassen for å hente lommeboka mi. De hadde til og med sokker på butikken ,og DET var bra ,for det hadde jeg ikke pakka til Alfebassen ...He,he....

Turen oppover Luskefjell og opp til Hoppestøl var uforglemmelig ! Aner ikke hvor langt det var ,men det var milevis på grusvei ,og vi hadde virkelig følelsen av å være med på rallycross. He,he.... Alfebassen satt med DET gliset rundt kjeften mens han kjørte oppover og oppover og oppover.... Hoppestøl ligger visst egentlig i Kongsberg kommune ,men man kjører altså opp fra Skien sida.

Det var RÅlekkert der oppe ,og vi hadde sol hele tiden. Både unger og hester gikk løse. Og noen hunder var det også. KJEMPESUPER tur var det :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56401-wulfi/#findComment-233845
Del på andre sider

Gjest Joppe

Jadda ! Har vært både i Skien og oppe på Luskefjellet. Skien var en pussig plass duh.... Vi kom dit klokka 07.30 om morningen, og parkerte på et sted som jeg ikke vet hva heter. Vi var nødt til å handle før vi satte kursen mot Luskefjell og Hoppestøl ,så mens vi venta på at butikkene sku åpne så gikk vi tur. Gikk ned mot sjøen (Der som høyres hotell ligger) ,kikket i vinduer og plukket tulipaner i en park.... Jadda :-)

Så gikk vi oppover og VIPS så fant vi en Rema ,eller kanskje det faktisk var RIMI butikk som var åpen. De åpna klokka åtte ,så det var ganske glupt. Jeg shoppa grillmat og snacks ,og Alfebassen løp ned på den parkeringsplassen for å hente lommeboka mi. De hadde til og med sokker på butikken ,og DET var bra ,for det hadde jeg ikke pakka til Alfebassen ...He,he....

Turen oppover Luskefjell og opp til Hoppestøl var uforglemmelig ! Aner ikke hvor langt det var ,men det var milevis på grusvei ,og vi hadde virkelig følelsen av å være med på rallycross. He,he.... Alfebassen satt med DET gliset rundt kjeften mens han kjørte oppover og oppover og oppover.... Hoppestøl ligger visst egentlig i Kongsberg kommune ,men man kjører altså opp fra Skien sida.

Det var RÅlekkert der oppe ,og vi hadde sol hele tiden. Både unger og hester gikk løse. Og noen hunder var det også. KJEMPESUPER tur var det :-)

Du har tydeligvis fått med deg det beste Skien kan by på; Høyers Hotell (der spøker det på et rom), Rema OG Rimi. Hva mer kan man ønske?

Ja, Luskefjell ER virkelig et flott sted. Var dere i Villmarksleiren også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56401-wulfi/#findComment-233855
Del på andre sider

Du har tydeligvis fått med deg det beste Skien kan by på; Høyers Hotell (der spøker det på et rom), Rema OG Rimi. Hva mer kan man ønske?

Ja, Luskefjell ER virkelig et flott sted. Var dere i Villmarksleiren også?

Vi var ikke i den leiren nei ,men et par av gutta som var på Hoppestøl hadde observert et par damer i den leiren ,så de vurderte sterkt om de skulle dra ned og omdøpe leiren til "Villmannsleir"...He,he....

(Men gutta våre kom aldri så langt , de ble nemmelig satt til å skrelle grønnsaker ,og å lage suppe til oss hestejenter :-)))) )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56401-wulfi/#findComment-233860
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...