Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har vært i drømmeland. :-)

Jeg bare _måå_ fortelle, for det var jaggu morro å ha Bruce'ern på besøk. Han hadde ei _enorm_ scene...den største jeg har sett noen gang (jeg skjønner egentlig ikke åssen den fikk plass ute i hagen hos mine foreldre, men det gikk da på et merkelig vis). The E Street Band holdt seg i bakgrunnen, jeg så de nesten ikke en gang. Bruce'ern dro den ene hiten etter den andre, både fra sine egne hits, og noen av Elvis hits. *hehehe* Men jeg ble litt skuffa for at han ikke sang "Dancing in the dark".

Det mest oppsiktsvekkende var vel Bruce'erns valg av benklær....det så nesten ut som om han skulle på en SM-orgie eller'no sånt etter konserten. Det fikk jeg aldri vite, for plutselig stod snuppa og gaula meg inn i øret, og vekte meg opp fra hele herligheta. (forbaskade unge ass)

Jaja, det er i drømmeland man har de mest spennende opplevelsene. Ja, jeg veit, det er tragisk. ;-)

Fortsetter under...

he,he det der må du ta som et tegn!!

Enten melder du deg inn i den lokale S/M-klubben, eller så kjøper du bill. til en eller annen konsert! NÅ!

:-)

Ja, jeg synes jeg ser meg sjøl i fullt SM-utstyr...det hadde nok vært litt av et syn.

Tror kanskje jeg satser på en konsertbillett i stedet. :-)

Lillelurven

Ja, jeg synes jeg ser meg sjøl i fullt SM-utstyr...det hadde nok vært litt av et syn.

Tror kanskje jeg satser på en konsertbillett i stedet. :-)

Ja, skulle tro det var det tryggeste! :-)

Gjør det da, verker selv etter en konsertopplevelse, og håper indelig det blir noe å få med seg når vi drar sørover en tur!

Annonse

Ja, jeg burde nok ha regnet med at du var en sånn en som liker den slags. Har du mange pisker? Kanskje du har eget torturkammer også?

Jeg har ikke tellt dem på en stund. Men det begynner å fylles opp, ja. Torturkammer har jeg på datarommet, hvor jeg for det meste sitter og onanerer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...