Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Kunne du ikke bedt meg, også? :-)

Bruce er gutten sin, det. Jeg blir aldri lei av musikken hans, selv om det kan gå en stund mellom hver gang jeg spiller den. Sang han "Thunder road", forresten? Det kunne han jamen godt ha gjort, for det er en av mine favoritter. Ellers er "Darkness on the edge of town" den CDen jeg liker best av ham.

Kunne du ikke bedt meg, også? :-)

Bruce er gutten sin, det. Jeg blir aldri lei av musikken hans, selv om det kan gå en stund mellom hver gang jeg spiller den. Sang han "Thunder road", forresten? Det kunne han jamen godt ha gjort, for det er en av mine favoritter. Ellers er "Darkness on the edge of town" den CDen jeg liker best av ham.

Jeg har ikke helt oversikt over hvilke låter han sang, jeg bare registrerte mest at han ikke sang "Dancing in the dark" (for den venta jeg sånn på), også at han dro et par elvis låter....den ene var "Jailhouse rock". *hehe*

Jeg er egentlig ikke en sånn kjempefan av Springsteen atlså, men jeg _har_ faktisk vært på konsert med han...for mange år siden.

Jeg skal i hvert fall gi deg beskjed neste gang han stikker innom. ;-)

Jeg har ikke helt oversikt over hvilke låter han sang, jeg bare registrerte mest at han ikke sang "Dancing in the dark" (for den venta jeg sånn på), også at han dro et par elvis låter....den ene var "Jailhouse rock". *hehe*

Jeg er egentlig ikke en sånn kjempefan av Springsteen atlså, men jeg _har_ faktisk vært på konsert med han...for mange år siden.

Jeg skal i hvert fall gi deg beskjed neste gang han stikker innom. ;-)

Flotte greier!

Nå sitter jeg og koser meg med den nye plata til Van Morrison. Jeg får prøve å arrangere en konsert med ham i natt, da. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...