Gå til innhold

Lys i taket på kjøkkenet


Gjest Joppe

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe

Kan noen fortelle megg hva slags lys jeg skal ha i taket på mitt nye kjøkken?

Da jeg hverken eier smak eller kunnskap om slikt, vil jeg gjerne ha råd og tips fra dere kunnskapsrike / løse dolere.

Det vare egentlig alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Joppe

Downlights. De minner om store, blanke eseløyne.

Da skjønner jeg godt at du har det på ditt kjøkken.....hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Det er jo avhengig av resten av kjøkkenet. men downlights er fine, og gir bra arbeidslys. i tilegg må du ha ei stilig lampe, evt. flere små, over kjøkkenbordet/arbeidsbenken?

Tenk også mørketid når du planlegger. Eh, du bor vel sørpå? Så da er det jo lett å planlegge det...*kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Alt annet enn vanlig lysarmatur. Slike får meg mest lyst til å rømme ut av kjøkkenet.

Det er bare helt megagrusomt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joppe

Det er jo avhengig av resten av kjøkkenet. men downlights er fine, og gir bra arbeidslys. i tilegg må du ha ei stilig lampe, evt. flere små, over kjøkkenbordet/arbeidsbenken?

Tenk også mørketid når du planlegger. Eh, du bor vel sørpå? Så da er det jo lett å planlegge det...*kremt*

Ja, jeg må nok planlegge litt. Det er kanskje ikke rette årstida til å kjøpe lys nå. Men downlights er absolutt fint da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...