Gå til innhold

ARGH, jeg kunne vært rik nå !


red

Anbefalte innlegg

Ser at de gamle 'star wars' lekene fra 80 tallet går for så sinnsyke priser på ebay (opp mot 500 us$ pr stk).

Disse var riktignok uåpnet, og siden mine ikke var det (og jeg ikke er grisk), kunne jeg godt latt min samling på ca 100 figurer+ romskip og annet jeg brukte et år på å samle gå for.. tja 400 us$ pr stk, og inkludere Boba Fetts romskip på kjøpet.

Løper hjem til mine foreldre, snuser rundt på loftet, men AAACK ! hva fan ! min mor har PÆLMA figurene i en opprydning for mange år siden !

40.000 dollars ! 3-400.000 kroner KASTA.

Jeg burde saksøke henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farmoren min kastet sin sønns komplette Donald samling, ti årganger fra 50-tallet. Hennes sønn - min far - kastet en feilfri prismelysekrone i søppelsjakten.

Sånn er min familie. Og så bor jeg sammen med en som før de kastet en utgammel komfyr, måtte tilbringe to hele dager med å fjerne alle skruene fra den - de kunne jo komme til nytte en dag...

Hvis han spør meg "skal jeg kaste dette", ser jeg ikke på det engang. Svaret er enkelt: Hvis tilogmed du mener det bør kastes, er jeg garantert enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmoren min kastet sin sønns komplette Donald samling, ti årganger fra 50-tallet. Hennes sønn - min far - kastet en feilfri prismelysekrone i søppelsjakten.

Sånn er min familie. Og så bor jeg sammen med en som før de kastet en utgammel komfyr, måtte tilbringe to hele dager med å fjerne alle skruene fra den - de kunne jo komme til nytte en dag...

Hvis han spør meg "skal jeg kaste dette", ser jeg ikke på det engang. Svaret er enkelt: Hvis tilogmed du mener det bør kastes, er jeg garantert enig.

Her er det ikke snakk om skruer, men 350.000 kroner.

Tipper den donald samlingen hadde vært verd noe. Surt er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...