Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Raglan

Nå må du huske avtalen vår !!

Ikke en eneste SMS.

Sist torsdag kom J. og sa at det var kommet inn 6 SMS'er og lurte på hvorfor jeg ikke leste dem.

Morsomt å se at du er blitt så hektet på BB - du hadde et noe "nedlatende" forhold til det sist.

Og torte jeg innrømme til deg at jeg var hektet da - NEI.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56432-flisa-p%C3%A5-avisa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*s* - jeg VET at jeg blir hekta på sånt drit jeg! og drit er og blir det, uansett!!! ja, BB altså. Likevel, -sitter klistra og fryder meg over enhver intrige og glimt av rumper :-)

Jeg ble nesten fornærma over at du trodde jeg skulle avsløre noe forrige torsdag, så det var det som stod i de sms'ene - at jeg ikke ville røpe noe etc. hehe.

Du må lære deg å slapp av og stole på folk! .-) I alle fall meg....

Nei, nå skal jeg ut og kjøre - kan ikke sitte her og jangle med deg...sulten er jeg også la på meg en kilo i natt jeg, enten er den kroppen min aldeles unormal, eller så er det dumt av meg og veie meg hver morgen. Skulle hivd hele måleapparatet på fyllinga....

Nå må jeg kjøre! Vi tastet i natt! *s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56432-flisa-p%C3%A5-avisa/#findComment-234079
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...