Gå til innhold

Lakrisfjesj i Bergen!!!!!!!!???????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det fremdeles finnes svarte lakrisansikter i Bergen, og hvor?? Sånne gode salte, med kineseransikter på.

Skrevet

Jeg aner selvsagt ikke. Du må nok ta deg fri fra jobb for å lete i alle butikker som har smågodt i løsvekt.

Skrevet

Jeg aner selvsagt ikke. Du må nok ta deg fri fra jobb for å lete i alle butikker som har smågodt i løsvekt.

J,a har vurdert det som en løsning!

Skrevet

Syns det sto : lakris fetisj i Bergen ?

*LOL* Hva er det NÅ de gærningene har funnet på tenkte jeg.... *rister på hue* :-))

Skrevet

Syns det sto : lakris fetisj i Bergen ?

*LOL* Hva er det NÅ de gærningene har funnet på tenkte jeg.... *rister på hue* :-))

Ånei, jeg har skrevet feil. Lakrisfetisj skulle det være. Med kineseransikter.........

Skrevet

Ånei, jeg har skrevet feil. Lakrisfetisj skulle det være. Med kineseransikter.........

*fnis* Hadde ikke forundret meg en plass ! var i Bergen sist søndag ,og MAKAN til rare folk. Det krydde av dem.... *ler*

Skrevet

Syns du virkelig det Lion? ;-)

Skrevet

*fnis* Hadde ikke forundret meg en plass ! var i Bergen sist søndag ,og MAKAN til rare folk. Det krydde av dem.... *ler*

Hva er det som skjer her på dol? Den ene etter den andre er i Bergen, men det er ingen som tør å melde fra på forhånd.......

Skrevet

Hva er det som skjer her på dol? Den ene etter den andre er i Bergen, men det er ingen som tør å melde fra på forhånd.......

*LOL* Er i Bergen rett som det er jeg :-) Gubben reiser alltid til Bergen når han skal tatovere seg ,så da blir jeg som regel med. Sist søndag skulle han altså tatoveres , jeg skulle være med jentungen (8) på foto-audition til noe reklame greier ,og etterpå var det kina resturant som var målet. Koste oss skikkelig vi mens vi kikka på alle raringene ;-)))

Skrevet

Jeg skal melde fra neste gang jeg drar til Bergen!

Skrevet

*LOL* Er i Bergen rett som det er jeg :-) Gubben reiser alltid til Bergen når han skal tatovere seg ,så da blir jeg som regel med. Sist søndag skulle han altså tatoveres , jeg skulle være med jentungen (8) på foto-audition til noe reklame greier ,og etterpå var det kina resturant som var målet. Koste oss skikkelig vi mens vi kikka på alle raringene ;-)))

Hvor bor dere da?

Skrevet

Jeg skal melde fra neste gang jeg drar til Bergen!

Fint at det er noen som skjønner alvoret!

Skrevet

Hvor bor dere da?

Bor på Bjoa i Ølen kommune ,så vi har et stykke å kjøre + ferje fra Sandvikvåg til Halhjem. Pleier bruke ca 3 timer ,avhengig av om det klaffer med ferja :-)

Skrevet

Bor på Bjoa i Ølen kommune ,så vi har et stykke å kjøre + ferje fra Sandvikvåg til Halhjem. Pleier bruke ca 3 timer ,avhengig av om det klaffer med ferja :-)

Driver du hundepensjonat?

Skrevet

Driver du hundepensjonat?

Nei ,men jeg tibringer endel tid på hundepensjonatet. Hesten vår står på stall rett ved siden av pensjonatet :-)

Gjest 5barnsmor
Skrevet

ÅÅÅhhhhhhh _måtte_ du nevne dem, de er såååååå gode men jeg er på slanker'n...

Har du sjekket James Dean ved konsertpaleet?? Der har de jo tonnevis med snop....(hvis de fremdeles eksisterer da, er en stund siden jeg var på kino ja...)

si i fra hvis du finner dem da....

klem

Skrevet

Nei ,men jeg tibringer endel tid på hundepensjonatet. Hesten vår står på stall rett ved siden av pensjonatet :-)

Kjenner du Kim? Han er broren til en kompis av en kollega. hehe

Skrevet

Kjenner du Kim? Han er broren til en kompis av en kollega. hehe

Kim (og Jeanett) er koselige folk. Nå har de adoptert en hund som var til omplassering. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...