Gå til innhold

Lakrisfjesj i Bergen!!!!!!!!???????????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo , selvsagt er de RARE !!! Ellers så hadde de ikke glidd så godt inn her på bondelandet.

(Men skal love deg at man blir vant til MYE rart når man holder til her også...) :-)

Så hvis vi ser noen bønder på byn, så kan det være deg og mannen med andre ord.

Da skal jeg hukke tak i deg neste gang du er i Bergen. Så kan vi spise kinamat sammen.

Annonse

Du kommer nok til å dra dit før meg! Men da kan du jo rapportere sånn i all stillhet om hvordan disse bergenserene er! *s*

Amiga da, har jo nett vært i Bergen eg jo, fra lørdag til mandag !

Og Bergenserene er ikkje helt gode i hovve sitt, men tror allikevel dol-bergenserne er hakket verre ! :)

Men fint vær var det, og ikkje blei eg slått ned eller noe heller.

Amiga da, har jo nett vært i Bergen eg jo, fra lørdag til mandag !

Og Bergenserene er ikkje helt gode i hovve sitt, men tror allikevel dol-bergenserne er hakket verre ! :)

Men fint vær var det, og ikkje blei eg slått ned eller noe heller.

Jeg har ikke vært i Bergen på nesten 27 år, ja hvis man ikke regner med Flesland flyplass da! Men at DOL-bergenserene er hakket verre tror jeg så gjerne! ;-)

Jeg har ikke vært i Bergen på nesten 27 år, ja hvis man ikke regner med Flesland flyplass da! Men at DOL-bergenserene er hakket verre tror jeg så gjerne! ;-)

? Hva er det dere vrøvler om som ikke har møtt noen dol-bergensere live? Bare spør nanna. Vi er så orntlige og greie, så!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...