Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkar. Jeg har akkurat inntatt 2 dl lunsj totalt uten kylling, kalkun, måker, ender spurver eller annet fjærkre. Ikke var det nudler der heller. Ei heller potet eller pasta. Brød var det heller ikke. Heller ikke kjøtt eller fisk.

Men PULVER derimot, ja DET var det nok av. Pulver og melk. Ikke H-melk, selvsagt, men lettmelk.

Jeg er så mett *ironi*

Men når det er sagt så har du grunn til å bli grinete. Du har tross alt betalt for å få kylling, og når du får to kyllingbiter, grenser det mot svindel. Jeg mener, jeg har tross alt ikke _betalt_ for noe kylling-greier, og hadde jeg funnet kylling i pulveret eller i melka, hadde jeg blitt meget overrasket. Ja, litt grinete om du vil.

Jeg foreslår at u bestiller noe annet i ettermiddag. Et tenkt scenarium:

- Jeg skal ha suppe uten kylling

- Vi har ikke kylling

- Hmm, da tar jeg suppe uten kalkun da

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56435-altman/#findComment-234118
Del på andre sider

Stakkar. Jeg har akkurat inntatt 2 dl lunsj totalt uten kylling, kalkun, måker, ender spurver eller annet fjærkre. Ikke var det nudler der heller. Ei heller potet eller pasta. Brød var det heller ikke. Heller ikke kjøtt eller fisk.

Men PULVER derimot, ja DET var det nok av. Pulver og melk. Ikke H-melk, selvsagt, men lettmelk.

Jeg er så mett *ironi*

Men når det er sagt så har du grunn til å bli grinete. Du har tross alt betalt for å få kylling, og når du får to kyllingbiter, grenser det mot svindel. Jeg mener, jeg har tross alt ikke _betalt_ for noe kylling-greier, og hadde jeg funnet kylling i pulveret eller i melka, hadde jeg blitt meget overrasket. Ja, litt grinete om du vil.

- Vi har ikke kylling

Og du er mett ? ... ja det trur æ på :)

Mens jeg har deg på tråden vil jeg samtidig benytte anledningen til å fraråde deg å kjøpe blomkål og brokkolisuppe med krutonger, det er ikke godt. Det er mye krutonger, mye kål, men lite blom. Men det er kanskje ikke så aktuelt å advare deg? Det er hele 50 meter til butikken .... *himle*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56435-altman/#findComment-234143
Del på andre sider

Gjest punkyB

Jeg er så mett *ironi*

- Vi har ikke kylling

Er du også på slankern !!???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56435-altman/#findComment-234185
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...