Gå til innhold

--- Snakk om smørje ---


Gjest Anlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Øh.... ? Håper ikke navnet ditt begynner med Kr ? *ler*

Har egentlig ingen gode råd til deg ,smørje er rette ordet ja....*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anlin

Øh.... ? Håper ikke navnet ditt begynner med Kr ? *ler*

Har egentlig ingen gode råd til deg ,smørje er rette ordet ja....*sukk*

Hi hi. Nei navnet mitt begynner ikke med Kr... :-)

Våre ekser er søsken. At vi har funnet hverandre i ettertid er egentlig ganske surrealistisk.

For meg er det egentlig tanken på å få barn med han,fin.

--Men eksfamilien vet ikke om oss.--

Snakk om skandale. O' skrekk O'jordskjelv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Det kan vel føles litt uheldig...sånn i forhold til familien. Men, elsker dere hverandre, så hvorfor ikke. Slike ting skjer, selv i de beste familier.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anlin

Det kan vel føles litt uheldig...sånn i forhold til familien. Men, elsker dere hverandre, så hvorfor ikke. Slike ting skjer, selv i de beste familier.

Lykke til.

Jeg er trygg på hva jeg føler.

Men vi har ikke vært sammen mer enn ca 3 mnd. og da i det skjulte.

Han vet det ikke enda heller.

Usikker på hvordan han vil reagere på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Jeg er trygg på hva jeg føler.

Men vi har ikke vært sammen mer enn ca 3 mnd. og da i det skjulte.

Han vet det ikke enda heller.

Usikker på hvordan han vil reagere på dette.

Huff da, litt verre. men du vet jo hvordan han er, gjennom inntrykk fra tidligere. Om ikke, ville jeg sagt det var svært kort tid for å basere et forhold. Av egen erfaring....desverre! Men, det kan også vise seg å bli strålende.

Likevel, du må ta et valg, og det burde du muligens gjøre før du forteller han det? Kjenn på om du er klar for å få barn.

Tenk om han trekker seg fra forholdet? Du har endel å tenke gjennom. Men prat med han! DET er kjempevitkig.

Det å være alenemor er faktisk greiere enn hva mange tror. jeg var det i fem år, og hadde det for det meste av tiden, helt supert!

Sender deg lykkeønskninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anlin

Huff da, litt verre. men du vet jo hvordan han er, gjennom inntrykk fra tidligere. Om ikke, ville jeg sagt det var svært kort tid for å basere et forhold. Av egen erfaring....desverre! Men, det kan også vise seg å bli strålende.

Likevel, du må ta et valg, og det burde du muligens gjøre før du forteller han det? Kjenn på om du er klar for å få barn.

Tenk om han trekker seg fra forholdet? Du har endel å tenke gjennom. Men prat med han! DET er kjempevitkig.

Det å være alenemor er faktisk greiere enn hva mange tror. jeg var det i fem år, og hadde det for det meste av tiden, helt supert!

Sender deg lykkeønskninger!

Hei igjen,

og takk for svar.

Jeg er allerede alenemor. Har to barn med eksen. Han har ingen. Vi er over de gyldne 30 begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Hei igjen,

og takk for svar.

Jeg er allerede alenemor. Har to barn med eksen. Han har ingen. Vi er over de gyldne 30 begge to.

Hmm, ok. Da vet du hva du går til.

Men, siden han ikke har barn, lengter han muligens etter et? Selv sa jeg fra til min nåværende, at ville han ha barn fikk han finne seg en annen kvinne. Til alt hell? :-) ble jeg gravid med spiral!

Så da ble eldstemann storebror likevel!

Åpenhet er uansett alfa og omega, så sett deg ned med han en kveld el. når du vet dere ikke blir forstyrret, å snakk med han.

Og du, gå alltid med hodet hevet, (Selv om dere nok må regne med å få noen reaksjoner.)

for kjærlighet skal være en vakker ting!

Igjen; lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olivia1365380270

Du og svogeren tar ansvar for deres handlinger. Dette er da ikke verdens undergang. Det kan bli litt rabalder med det samme, men som regel så går det seg til.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anlin

Du og svogeren tar ansvar for deres handlinger. Dette er da ikke verdens undergang. Det kan bli litt rabalder med det samme, men som regel så går det seg til.

Lykke til!

:-))

Kan ikke få sagt hvor deilig det er å møte forståelse.

Tuuusen takk.

Har lullet meg ned i selvforakt over hvor "snuskete" jeg er.

men dette er da slett ikke snuskete.

Takk

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...