Gå til innhold

Flere som har fått feil inkasso fra telenor?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Gud som jeg har krangla. Og de holdt på sitt. Skulle til å sende fax med kvittering for betalingen, da denne kom pr. mail!

"Kjære kunde

Grunnet feil i våre datasystemer har De mottatt inkassokrav fra Lindorff

AS. Vi kan forsikre om at feilen nå er rettet opp. Vi ber Dem derfor se

bort fra henvendelsen fra

Lindorff AS.

Vi vil for ordens skyld også opplyse Dem om alle personalia registrert

hos Lindorff i forbindelse med den feilaktige inkassosaken er slettet.

Det inntrufne forhold vil ikke påføre Dem noen negativ anmerkning av noe

slag.

Vi beklager at De som vår kunde har blitt urettmessig behandlet og vi

vil få benytte anledningen til å be om overbærenhet. Våre medarbeidere

har i lang tid jobbet meget intenst med å skape produkter som skal være

attraktive for våre kunder. Da er det trist at De som kunde skal

oppleve dette.

--

Med vennlig hilsen...."

Jadda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja samme har vi:o) Da vi ringte Lindorf, fikk vi knapt sagt hva saken gjaldt. Hun spurte om det var fra telenor. Ja svarte vi, kast den sa hun og ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Ja samme har vi:o) Da vi ringte Lindorf, fikk vi knapt sagt hva saken gjaldt. Hun spurte om det var fra telenor. Ja svarte vi, kast den sa hun og ferdig med det.

Åhh, jeg kom aldri fram hos Lindorf. Sikkert derfor:-) Så jeg ringte telenor istedet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg kom aldri fram hos Lindorf. Sikkert derfor:-) Så jeg ringte telenor istedet....

Vi ringte en del ganger før vi kom fram til Lindorf ja:o)

Du tenkte på en ting, vil du overnatte hos meg? Eller blir det for lite sentralt i forhold til sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Vi ringte en del ganger før vi kom fram til Lindorf ja:o)

Du tenkte på en ting, vil du overnatte hos meg? Eller blir det for lite sentralt i forhold til sykehuset?

Tør du ha en mulig øksemorder i huset da? :-) Tja, kanskje det! Da kunne vi skravla utover natta! Spør gamelen din og ungene dine du, så høres vi. Jeg må som sagt ordne med Christian, Svein jbber så mye, og så vanskelige tider.

Ringer deg i helga jeg.

Kjempesnillt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør du ha en mulig øksemorder i huset da? :-) Tja, kanskje det! Da kunne vi skravla utover natta! Spør gamelen din og ungene dine du, så høres vi. Jeg må som sagt ordne med Christian, Svein jbber så mye, og så vanskelige tider.

Ringer deg i helga jeg.

Kjempesnillt!

Er borte i helga:o) Men på søndagskvelden er jeg hjemme. Det hadde blitt kjempekos det skjønner du*s* Har jo kjellerstua tom vet du*s*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelurven

Er borte i helga:o) Men på søndagskvelden er jeg hjemme. Det hadde blitt kjempekos det skjønner du*s* Har jo kjellerstua tom vet du*s*.

Søndag er ok. DU, er det ikke i kjellerstua pc`n står? Jeg kommer!!!!!!!!! *S*

Skal forresten på strand picnik med bea i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag er ok. DU, er det ikke i kjellerstua pc`n står? Jeg kommer!!!!!!!!! *S*

Skal forresten på strand picnik med bea i morgen!

Jo i kjellerstua står det en pc og på kontoret står det en, begge med internett tilgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det har jeg og så etterat saken var oppklart fikk jeg beskjed om at de skyldte meg penger.

Deretter fikk jeg en mail omtrent som din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...