Gå til innhold

BB-sex


Gjest leggy

Anbefalte innlegg

Gjest leggy

Var det ikke en veldig kjedelig sex Mikki og Monica hadde? Hun satt seg oppå han å der satt hun! Å visst han hadde en penis på 26 cm så skulle vel Monica reist seg litt lenger opp før hun trengte seg ned... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så enig , så enig! :-)

Noe så kjedelig, ja. Men hvor bra blir det når man er dritings, og det går for typen etter to minutter!

Og Mikki har definitivt ikke en 26 cm lang en, nei. Han skryter jo på seg det meste, og måler fra rumpa og frem.

Men ja, Monica satt bare der hun og vugget vel litt frem og tilbake. Snakk om action. Not!

Jaja, det får da være deres sak! Utrolig dustete spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg tror faktisk ikke han fikk den opp engang jeg, men hvis det var sex i deres øyne, så har ikke de to opplevd den sexen som alle bør få oppleve hvertfall C";).

Tragisk spør du meg.....

Han som skrøt så fælt om at hvis han først skulle ha sex der inne, så skulle det skje der i badstua for full pupp!!

Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enigfant

Hehe, ja jeg tror faktisk ikke han fikk den opp engang jeg, men hvis det var sex i deres øyne, så har ikke de to opplevd den sexen som alle bør få oppleve hvertfall C";).

Tragisk spør du meg.....

Han som skrøt så fælt om at hvis han først skulle ha sex der inne, så skulle det skje der i badstua for full pupp!!

Jaja..

Ja, så enig, så enig! Og du har rett, det så jommen ut som han måtte "dytte" den opp! Hehehe...morsomt! (for oss vel og merke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det var så at de kom i bevegelse....så var det klippet bort - sånt er fysj og fy på tv vettø! :-) Vi så nok bare "innjusteringa" vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...