Gå til innhold

Syk ICQ!


carma

Anbefalte innlegg

I går sendte noen meg en link, som link på ICQ, og da bare ramlet hele programmet ut. Når jeg restartet det igjen, kom det opp en jordklode som blinker nede på toolabaren der ICQ-ikonet bruker å være. Jeg dobbelklikket på denne og da fikk jeg denne beskjeden: "An usupportet operation was atempted"

Klikke på "OK" og fikk da beskjed om at programmet måtte restartes. Så gjorde jeg det, da. Men den pokkers jordkloden står der og blinker like herlig, og hver gang jeg prøver å komme meg inn på ICQ nå, så skjer det samme. Har prøvd å restarte hele maskinen, uten hell.

Qu'est-ce que c'est??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virus.

Nei, det er ikke mulig.. Jeg kjørte to virusprogrammer gjennom alt i går, to ganger! Så det kan ikke være virus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke mulig.. Jeg kjørte to virusprogrammer gjennom alt i går, to ganger! Så det kan ikke være virus.

Installer Trillian istedet. Importer vennelistene dine fra ICQ inn i Trillian, og så avinstallerer du icq. Trillian krever mindre systemressurser enn ICQ, og du kan ha MSN, IRC etc. i samme program.

Trillian: http://www.ceruleanstudios.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Installer Trillian istedet. Importer vennelistene dine fra ICQ inn i Trillian, og så avinstallerer du icq. Trillian krever mindre systemressurser enn ICQ, og du kan ha MSN, IRC etc. i samme program.

Trillian: http://www.ceruleanstudios.com/

Ok... Ja... Hehe.. Jeg kan altså snakke med folk som har ICQ med dette programmet selvom de ikke har det selv?

(Ja, jeg er litt dum på data.... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jah....for det her Trillian-styret skjønte jeg ikke bæret av ;o)

Prøver å re-innstallere da... Takk :)

Funket som bare det :o)) Jordkloden dukket opp igjen, da.. Men jeg fikk den bort :)

Menneh.... Nå har jeg ørtogførti sånne ICQ-blomster på skrivebordet... Hvordan vet jeg hvem av dem jeg kan slette? Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funket som bare det :o)) Jordkloden dukket opp igjen, da.. Men jeg fikk den bort :)

Menneh.... Nå har jeg ørtogførti sånne ICQ-blomster på skrivebordet... Hvordan vet jeg hvem av dem jeg kan slette? Hehe...

Det er berre å drite i å vatne dei, så visnar dei sikkert og forsvinn av seg sjølv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er berre å drite i å vatne dei, så visnar dei sikkert og forsvinn av seg sjølv ;-)

Hehehe... Jeg håper ikke det kom fra erfaring... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Jeg håper ikke det kom fra erfaring... ;o)

Sjølvsagt ikkje!

Den planten eg har på skrivebordet på jobben har eg hatt i snart 4 år! - Den overlever på kaffeskvettar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølvsagt ikkje!

Den planten eg har på skrivebordet på jobben har eg hatt i snart 4 år! - Den overlever på kaffeskvettar :-)

Kaffeplante!? Ikke dårlig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...