Gå til innhold

neglpsoriasis

Anbefalte innlegg

Gjest Mia27

Hei,

Jeg var nylig hos hudlege da jeg har psoriasis som har brutt ut på neglene på tærne (ikke alle, men storetærne). Tidligere har de tatt prøver for å se om det var sopp, men de finner ikke antydning til det. Da både faren og broren min har vært plaget med psoriasis, broren min også i negler som meg, vet jeg at det finnes behandling for dette. Broren min fikk en tbl.kur og neglene hans begynner nå å se bedre ut (Er usikker på navnet på kuren, broren min bor ikke i Norge). Legen jeg var hos sa at det ikke finnes noen kur for dette her i Norge, og at psoriasis i neglene er noe man ikke får gjort noe med. Jeg har tidligere også hørt om andre her i Norge som har fått pillekur mot psoriasis. Stemmer det at det ikke finnes kur her i Norge? Hvis det finnes en kur, hva er navnet på tbl?

På forhånd takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56465-neglpsoriasis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...