Gå til innhold

hjelp..trenger råd!


Gjest håpløst

Anbefalte innlegg

Gjest håpløst

Hei! Jeg har et aldri så lite problem.... Det har seg sånn at jeg er så utrolig forelska i en gutt som har dame. De har vært sammen i 2 år nå og har det fint i lag. Han bryr seg så mye om henne, at han til og med har tilgitt utroskap. Med andre ord: jeg har ikke kjangs i havet.

Jeg har likt denne gutten i 3 år nå, og har innsett at jeg aldri kommer til å glemme han. Det hjelper ikke at han er i millitære og at jeg ikke ser han på månedsvis, tenker likevel på han sånn ca 104 ganger daglig.

Jeg er 19 år, og har aldri hatt type. Det er flere som har vært interessert, men jeg har ikke vist noen interesse tilbake av den grunn at jeg er så forelska i denne gutten, (Martin). Nå har det seg slik at en kompis av Martin har sagt at han liker meg veldig godt, og han har spurt om vi skal finne på noe flere ganger. Jeg har sagt nei, og begrunnet det med at jeg har eksamen som jeg har måttet lese til. I går spurte han igjen (jeg er ferdig med eksamen), og jeg sa at vi godt kunne ginne på noe....Han vet ikke at jeg liker Martin, tror jeg. Han spurte meg i russetida, om jeg likte Martin, fordi han syntes at vi flørtet noe sinnsykt. Jeg sa nei, av den grunn at jeg ikke vil at så mange skal vite det, fordi Martin har vært sammen med venninna mi (3 år siden) Hun er over han nå, sir ho, men jeg er likevel ikke så sikker på det. Jeg ønsker virkelig ikke å såre venninna mi.

Det jeg lurer på nå, er om jeg skal vise interesse tilbake til kompisen til Martin. Jeg kommer aldri til å glemme Martin, men livet mitt må jo gå videre fordi. Jeg kan da ikke forbli singel for evig og alltid? Kompisen til Martin er kjempesnill og dessuten veldig søt. Jeg kan sikkert bli glad i han, kanskje forelska omsider, men aldri så forelska som jeg er i Martin (det er ikke mulig) Men det bekymrer meg litt at jeg skal gå rundt og tenke på Martin hvis jeg evt. blir sammen med kompisen. (De er vel og merke ikke SÅ gode kompiser, har gått i samme klasse på u.skolen, og har vært en del i lag nå i det siste. har felles venner osv.)

Men what to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal begynne å leve ditt eget liv, så ta kontakt med kameraten til Martin du, så ser du hvordan det vil utvikle seg.

Du må ikke la denne forelskelsen ødelegge deg, ved å bli kjent med noen andre vil dette vri tankene over på noe annet og det er lettere å komme over Martin.

Lykke til videre:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...