Bamsefar! Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Hei alle sammen. Hvordan står det til med dere alle? Jeg har det strålende. Stort sett. *klem* 0 Siter
flisa Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Hei på deg, gamle venn! :-) Vi har det toppers for tiden! Lenge siden jeg har hørt noe fra deg nå. Skal forresten opp til det stedet du henta meg igjen, - i den nærmeste tiden, men du har vel flytta? - Vi skal antageli oppover alle, -for jeg må ha med henger......og ja, du veit - jeg må jo snu også! :-) *klem* og hils kjerringskrellet! *s* 0 Siter
Wulfi Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 WOW ! DET var lenge siden det ! Med meg går det så det suuuuuuser. Gøy å "se" deg igjen her inne :-))) *klemmer bamsen masse* :-) 0 Siter
Spirea Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Takk, vi har det strålende. Betagende faktisk. Det grønnes på sørlige breddegrader og lykken er nesten ikke til å holde ut *s*. Har du tint opp? Fått fart på knallerten? Passet på folka dine og lagd deg et passende reir? Jo takk som spør ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.